یکی از کسانی که استقلال را فقط با خودش دوست دارد : محمد نوری فر

آقای نوری فر یکی از مدیران اسبق استقلال که استقلال بیشتر مشکلات را از زمان این آقایان به ارث برده است .این آقا وقتی شفر جذب استقلال شد مخالفت میکرد و ادعا میکرد مدیران فعلی برای رفع تکلیف رفتن سراغ شفر که کیفیت کافی ندارد یا وقتی استقلال ستاره هایی مثل داریوش شجاعیان و سرور جپاروف و قائدی و… جذب میکرد باز ساز مخالف می زد چون علاقه نداشت مدیرانی دیگر جز خودشان را در نقل و انتقالات موفق ببیند . وقتی استقلال در نیم فصل سراغ مهاجم رفت همین آقا گفت مطمئنم استقلال مهاجم با کیفیت نمیگیره و وقتی استقلال توانست تیام را بخرد تا مدتی سکوت کرد و الان هم شروع کرده به دیر جذب شدن در حالی که بازیکنان بی کیفیت زیادی از سوی استقلال رد شدند و در بین چند گزینه با کیفیت در نهایت تیام جذب شد .

این آقا پا را فراتر گذاشته و گفته کسانی که از کارهای مدیریت تعریف می کنند آدمهای مدیران هستند .

آقای نوری فر عزیز یکی از افرادی که تا وقتی برای استقلال قلم بزنم کسی جرات پیشنهاد دادن مطلبی به نفع خود را هم ندارد بنده هستم ولی همیشه هرچه را حق ببینیم مینویسیم و هرچه را نا حق ببینیم هم میگویم . این شما هستید که جیره خوار آقای … هستی و خودتان هم خوب میدانید پس به بقیه لقب ندهید .

استقلال فعلی با بهترین بازیکنان و بهترین کادر فنی ثمره مدیریت فعلی است و البته اگر امثال شما و رفیقانتان بازیکنان قدیمی را تحریک به شکایت نمی کردید و اگر در نقل و انتقالات سنگ اندازی نمی کردید و اگر بدهی های به جا مانده زمان شما نبود وضعیت خیلی بهتر از این بود .

آقای نوری فر بهتر است اگر استقلالی هستید سوار موج خوشحالی هواداران بشوید و با آنها شادی کنید و اگر هم دنبال پست هستید بدانید با گندهایی که زده اید تا صد سال هم حوالی استقلال پیدایتان نخواهد شد .

هادی صاحب خواجه- آبی پوشان

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.