یک سال پیش در چنین روزی

 

🔹استقلال که در طول تاریخ دارای بهترین و گلزن ترین مهاجمان لیگ بوده است وقتی در طول یک دهه اخیر از داشتن مهاجمین گلزن محروم بود خیلی برای هواداران سخت و دردناک و باور نکردنی بوده است.
🔹وقتی پس از فصل ها مهاجمی خوش فکر و گلزن و تیزهوش مثل مامه تیام به استقلال جذب می شود، پس از رفت و آمد ده ها مهاجم داخلی و خارجی که هیچ کدام نتوانستند به اندازه انگشتان یک دست برای استقلال گلزنی کنند.
🔹از دست دادن یک مهاجم گلزن مثل مامه تیام آن هم پس از فصل ها درد بی مهاجمی برای هواداران و سپس باز تکرار جذب مهاجمان ناکارآمد با هزینه های چند هزار دلاری و چند میلیاردی بیشتر هواداران را اذیت و آزار داد تا اینکه نوبت به شیخ دیاباته رسید.
🔹خوش فکری و تیزهوشی شیخ دیاباته از همان هفته های اول آنقدر مشخص و واضح بود که هواداران را ناخودآگاه یاد مامه تیام انداخت. مهاجمی بلند قامت و سیه چرده که بی شبیه به آن مهاجم نبود.
🔹هر چند عمر حضور مامه تیام بیش از یک نیم فصل نبود و با بی درایتی و بی مسئولیتی مدیران وقت آن زمان استقلال به سادگی آب خوردن موجب فراری دادن و از دست دادن چنین مهاجم گلزنی شد که تا فصل ها حسرت از دست دادنش را خوردیم.
🔹اما حضور یک فصل کامل دیاباته هر چند گاه گداری با مصدومیت های طولانی مدت و غیبت او در بازیهای حساس همراه بوده است اما باز همین حضور برای هواداران دلگرم کننده است.
🔹و امروز در اولین سال حضور دیاباته شاید دلگرم ترین امیدواری هواداران از بابت این مهاجم شاید تمدید یکساله دیگر او برای فصل بعد باشد تا بتوان برای اولین بار در طول یک دهه اخیر شاهد حضور یک مهاجم خوب و گلزن در دو فصل متوالی در استقلال باشیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.