آتش نفت آتیلای عزیزمان را نسوزاند

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت  آبی پوشان

✍️ محمود فخرالحاج از قم

تجربه سرمربیگری و نشستن روی نیمکت یک تیم لیگ برتری حتما طعم و لذت خاصی دارد که ما نمی دانیم؟ نشستن روی نیمکت تیم لیگ برتری آن هم به عنوان سرمربی و آن هم برای اولین بار حتما آن شوق و هیجانی که در وجود آتیلا فوران کرده باعث شده که به گذشته این تیم و احتمالا آینده ای که در پیش دارد کمتر فکر کند.
هر چند دوست نداشته و نداریم که اینطور در اولین تجربه یادگار ناصرخان با او صحبت کنیم اما ای کاش آتیلا قبل از اینکه این سمت را قبول می کرد به گذشته این تیم در این فصل و حتی فصل های گذشته نگاه مفصلی می انداخت..نیمکت و تیمی که به سرمربیان گذشته اش رحم نکرد و با یک خاطره بد حمید درخشان و علی کریمی را هر کدام دوبار رفت و برگشت از تیم کنار گذاشت شاید مقصد و مکان آسان و بی دردسری برای اولین تجربه آتیلا نباشد.
می ترسیم با اینکه از طرفی خوشحالیم از اینکه آتیلا دوباره به ایران بازگشته و قرار است او را برای مدتی جلوی چشمانمان ببینیم تا خاطراتمان با ناصرخان در چهره آتیلا زنده و تکرار شود. اما ای کاش برای این بازگشت و قبول سمت سرمربیگری نفت با چندین نفر باتجربه مشورت می کرد. می ترسیم از اینکه آتش نفت خیلی زود آتیلای عزیزمان را بسوزاند و پس از آن از اولین تجربه سرمربیگری اش در لیگ برتر خاطره تلخی برجای بگذارد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.