آرزوی موفقیت برای امید ابراهیمی عزیز

امید ابراهیمی بازیکنی بسیار با کیفیت و متعصب که در زمین فوتبال برای تیم خود از جان مایه میگذارد . او چند سالی برای استقلال زحمت کشید و بازیهای درخشانی انجام داد . البته این سود دو طرفه بود و او در کنار استقلال لقب فرمانده گرفت و پیج اینستاگرامی اش حدود یک میلیون نفری شد و هزاران نفر در ورزشگاه اسمش را به زبان آوردند .

از استقلال به ترکیب ثابت تیم ملی رسید و در نهایت به واسطه استقلال با قراردادی کهکشانی به تیمی عربی رفت .

ما زحمتهای امید ابراهیمی را از یاد نمی بریم و از ته دل برایش آرزوی موفقیت میکنیم ولی سخنی کلی با هواداران داریم که این مسئله مختص امید ابراهیمی نیست :

لطفا در این فوتبالی که حرفه ای شده ادای با معرفت ها رو در نیارید . کجای دنیا بازیکنی که آخرهای فوتبالشه به تیم قبلیش برمیگرده تا روزهای ناتوانی را در آن تیم بگذراند و خداحافظی کند ؟ از این حرفها که در استقلال حق داره و باید در استقلال خداحافظی کنه عبور کنیم و همانطور که بازیکن حرفه ای عمل میکنه و حق داره در اوج تیم بعدیشو انتخاب کنه ما هواداران هم این حق داریم که در تیممون آماده ترین نفرات داشته باشیم نه اینکه وقتی بازیکنی پیر و از کار افتاده و مصدوم و دیپورتی شد با روی باز قبول کنیم .

در آخر امید جان رفتی خدا به همراهت و به تصمیمت احترام میگذرایم ولی من بعد ما هواداران و ما قلم به دستان هم حرفه ای برخورد می کنیم عین خود شما بازیکنان .

هادی صاحب خواجه-آبی پوشان

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “آرزوی موفقیت برای امید ابراهیمی عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.