آرزوی هر تیمی داشتن شماست

🔹نمی دانم چند فصل طول کشید تا دوباره بازیکنی از تیم محبوبمان به آقای گلی لیگ رسید؟ نمی دانم چند فصل طول کشید تا دوباره یک زوج گلزن و دوست داشتنی دوباره در تیم محبوبمان متولد شدند؟
🔹چندین فصل در حسرت داشتن مهاجم یا مهاجمانی می سوختیم که توپ هایمان را در یک قدمی دروازه حریفان به تور بچسبانند و این همه توپ هدر نرود و گل هایی که در حسرت به ثمر نشستن شان می سوختند.
🔹اما این فصل دیگر خبری از حسرت نبود.. این فصل، فصل به ثمر نشستن یکی از آرزوهایمان بود و آن تولد مهاجمانی بودند که بوی گل می دادند.. همین که در زمین حضور داشتند بوی گل می دادند و در هر بازی برای آبی پوشان گلزنی می کردند.
🔹زوج باور نکردنی شیخ دیاباته و مهدی قائدی.. یکی بلند قامت و با تجربه و دیگری کوتاه قامت و جوان و کم تجربه کنار یکدیگر توانستند بهترین و دوست داشتنی ترین زوج خط حمله لیگ برتر را تشکیل دهند.. یکی ۱۵ گل زد و دیگری ۱۰ گل.. یکی به آقای گلی رسید و دیگری به آقای پاس گلی لیگ.
🔹یک هوادار پس از قهرمانی تیم محبوبش از خداوند چه چیزی طلب می کند جز آقای گلی یکی از بازیکنان تیم محبوبش و چه کسی بهتر و لایق تر از شیخ دیاباته ای که در اولین فصل حضورش و تنها در ۲۱ بازی، ۱۵ گل به ثمر رساند که در نوع خود آماری فوق العاده و تحسین برانگیز است.
🔹حال و پس از پایان فصل به طور قطع دیگر تیم ها مترصد جذب چنین مهاجمانی برای تیم خود هستند، و به معنای واقعی کلمه هر تیمی آرزوی داشتن چنین مهاجمانی را در خط حمله خود دارد.. پس حواس باشگاه استقلال باید بیشتر از پیش جمع باشد و کاری نکند که خط حمله موفق و دوست داشتنی تیمش به این سادگی جدا شود و متلاشی شود.
🔹وقتی تیمی چنین مهاجمانی دارد وظیفه یک باشگاه و مدیران و مسئولان آن است که به هر قیمتی که شده بهترین های تیمشان را حفظ کنند و کاری نکنند که با از دست دادن آنها هزینه هنگفتی بدهند که ضررهایش بیشتر از منفعت های جدایی شان است و به واقع معلوم نیست که چند فصل دیگر باید بگذرد تا دوباره مهاجمانی همچون شیخ دیاباته و مهدی قائدی دوباره در تیم استقلال متولد شوند.
🔹وقتی آرزوی هر تیمی داشتن این دو مهاجم است، پس چرا آرزوی خود باشگاه و تیم استقلال این نباشد که کاری کند که حتی برای ذره ای هم فکر جدایی در ذهن این دو مهاجم خطور نکند و برای فصل آینده هم از وجود آنها بهترین بهره و استفاده را ببرد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.