آقای استراماچونی؛ برو بسلامت…

#اختصاصی_آبی_پوشان

✍️ محمود فخرالحاج

🔹نشد که خاطره های خوبمان بیشتر از ۱۲ هفته طول بکشد.. نشد که با خاطره هایمان تا پایان فصل داستانی ماندگار و فراموش نشدنی و شیرین بسازیم.. نشد و نشد و نشد..
🔹این یکماه آخر اتفاقاتی که افتاد کم کم داشت تمام آن خاطره های خوبمان با استراماچونی را از یادمان می برد.. تجمع های پی در پی از یک طرف، استعفای فتحی از طرفی دیگر.. هی امروز و فردا کردن هایی که جز فریب هوادار و ناراحت کردن آنها هیچ نتیجه دیگری نداشت..
🔹استراماچونی هم مثل بقیه سرمربیان خارجی که به تیم استقلال آمدند و سپس رفتند خیلی زود آمد و خیلی زودتر رفت.. اما در طی این پنج ماه آنقدر برای هواداران خاطره های خوب و خوش به یادگار گذاشت که هواداران او را با همین خاطره ها می شناسند.
🔹اما داستانی که در این دو سه هفته اخیر بر استقلال و هواداران گذشت هرگز فراموش شدنی نبوده و نیست.. وقتی می شد به راحتی هم استراماچونی رودررو با مدیران باشگاه با حضور وکلا و مدیربرنامه های خود حرفهایش را بزند و از آن سو مدیران هم با آنها گفتگو کنند، نه دیگر هواداران اینقدر انتظار می کشیدند و فریب می خوردند و نه دیگر این داستان این همه طولانی می شد.
🔹به هر حال داستان ما و استراماچونی یکماهی است که به پایان رسیده است و هواداران می خواهند از این پس تنها و تنها به تیم محبوبشان فکر کنند و نه دیگر کاری به استراماچونی دارند و نه هیچ چیز دیگر.
🔹آقای استراماچونی از اینکه در طول مدت حضورت با تیم محبوبمان خاطره های خوب و شیرین ساختی از تو ممنونیم، اما کاش این دو سه هفته اخیر را هیچگاه تجربه نمی کردیم و با همان خاطره خوب ماههای گذشته با تو خداحافظی می کردیم.
🔹اینجا نه دنبال مقصر می گردیم و نه می خواهیم بیش از اندازه از طرف خاصی حمایت و پشتیبانی کنیم.. اینجا دلمان بیشتر به حال باشگاه و تیم محبوبمان می سوزد و سپس برای خودمان.
🔹برای هوادارانی که همیشه با اسم صاحبان اصلی باشگاه و تیم از آنها نام برده می شود و در سرما و گرما همیشه همراه تیم هستند، این دو سه هفته اخیر سخت و طاقت فرسا سپری شد.. شاید اگر خوب می دانستند که از همان یک ماه پیش همه چیز پایان پذیره است خیلی زودتر خودشان را قانع می کردند تا اینکه پس از یکماه امروز و فردا کردن ها تازه برسند به همان یکماه پیش.
🔹آقای استراماچونی قرار نیست به تو بی احترامی شود، اما کاش می شد دوستانه تر با یکدیگر خداحافظی می کردیم.. این همه بگیر و ببندها و این همه خواهش و تقاضاها از یک سو و بی محلی ها از سویی دیگر و آن استوری ها از سوهای دیگر هوادار را بیشتر از پیش سردرگم کرد.. اما خواهشا از تیم استقلال و هوادارانش همیشه به نیکی یاد کن چون مستقیما به شخص تو بدی نکردند.
🔹برای استراماچونی و هم برای هواداران آبی و تیم استقلال فردا هم روز تازه و دیگری است که می توانند همچنان نفس بکشند و زندگی کنند، اما کاش یکبار برای همیشه از این داستان ها و تجربه هایی که بوجود آمد و کسب شد برای بعدها درس عبرت گرفته شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.