آقای تاج دست مریزاد

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ اظهار داشت :

۴ باشگاه پرسپولیس، فولاد، نفت و تراکتور سازی که در آسیا حضور دارند باید بتوانند بازیکن‌های قرضی هم بگیرند. این باشگاه‌ها را باید تقویت کنیم زیرا آنها باید با تیم‌های قطری و اماراتی و عربستانی بازی کنند که بازیکنان مطرح خارجی را جذب می‌کنند بنابراین ما باید باشگاه‌های خود را تقویت کنیم تا آنها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه بگیرند زیرا اگر سهمیه ما به خاطر نتایج آنها کم شود و به یک یا دو سهمیه برسد در آن صورت ۲۰ سال طول خواهد کشید تا دوباره بتوانیم ۴ سهمیه بگیریم. ما مجوز این اتفاقات را از هیأت‌رئیسه خواهیم گرفت.
حال سوال اینجاست که چرا این حمایتها فقط امسال صورت میگیرد؟ مگر در سالهای قبل که استقلال در آسیا حضور داشت و با کمبود بازیکن مواجه بود نماینده ایران نبود؟ سال قبل که استقلال حتی نمیتوانست نیمکت خود را به حد نصاب برساند چرا اینچنین حمایتی نشد؟
سال گذشته ایمان مبعلی به صورت قرضی با استقلال قرار داد بست و آنهم مجوز بازی برای بازیهای لیگی را ندادند و فقط در چند بازی اسیایی بازی کرد .
امیدواریم این اظهارات و حمایتهای آقای تاج ربطی به سابقه حضور ایشان در تیمهای سپاهان و پرسپولیس نداشته باشد و ایشان فقط به خاطر حس میهن پرستی چنین تصمیماتی را عملی کند که اگر چنین است ما هم به او میگوییم: آقای تاج دست مریزاد 
مهدی-تاج
تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.