آقای تیام، آقای جباروف؛ دست مریزاد

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای کانال و سایت آبی پوشان

🖌 به قلم: محمود فخرالحاج

📝 آقای تیام، آقای جباروف؛ دست مریزاد

چه با تیام، چه با جباروف به توافق برسیم و چه به توافق نرسیم از چنین بازیکنانی دلخوریم.. آنچنان دلخور که حتی اگر همین امروز هم با استقلال به تفاهم برسند خیلی فرصت ها را از دست داده ایم، در ۲۴ ساعت مانده به اولین بازی فصل جدیدمان هنوز نه تیام را در اختیار داریم و نه جباروف را، و این دو بازیکن در فصل گذشته خیلی کمک حال تیم محبوبمان بودند، اما اینطور ناز و کرشمه آمدن بابت تمدید قرارداد و اینطور بالا بردن مبلغ قرارداد، زمانی که خیلی خوب می دانند که پیشنهاد دیگری از هیچ کدام از تیم های دیگر ندارند و این استقلال است که خواهان تمدید قراردادشان است، منصفانه و مرامی نیست.. هر چند که بازیکن حق دارد که بابت قرادادش مبلغی را مطالبه کند اما اینکه منتظر تمدید قرارداد یک بازیکن دیگر باشد تا مبلغ قراردادش را مشخص کند، این یعنی اینکه پول دوست است و اصلا علاقه ای به فوتبال بازی کردن با پیراهن آبی استقلال را ندارد..
هر چند خارجی هایمان در فصل گذشته بسیار کمک حال تیم محبوبمان بودند، اما بخاطر فرصت های زیادی که در فصل نقل و انتقالات از دست دادیم و تیم نصف و نیمه به اردوی ترکیه رفت و هنوز در چند روز مانده به شروع لیگ، این بازیکنان را در اختیار نداریم دل چرکین هستیم.
آقای تیام، آقای جباروف.. واقعا دست مریزاد..
در فصلی که استقلال برای حضور پرقدرت تر در لیگ قهرمانان آسیا به تمامی بازیکنان فصل گذشته اش نیاز داشت اینطور ناز و ادا در آوردید بدون اینکه متوجه باشید که هواداران بزرگ استقلال چقدر به حضور و داشتن تان دلخوش بودند، اینطور از شما دلخور و ناراحت اند..
دیگر برایمان فرقی نمی کند که چقدر دیگر قرار است باز به این مذاکراتتان ادامه دهید!!!

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.