آقای روشن دست از سر استقلال بردار لطفا

اختصاصی آبی پوشان -حسن روشن مهاجم سابق استقلال بوده و اتفاقا مهاجم خوبی هم بوده . او متاسفانه بعد از دوران بازی نتوانست مراحل ترقی را در مربی گری را  طی کند و در این فوتبال در حد همان مهاجم سابق استقلال باقی ماند . او با این وضعیت به زودی از یادها میرفت و به مانند بازیکنان بزرگ زیادی که در استقلال بازی کرده اند و کسی از هواداران  جوانتر نامی از آنها نمیداند او هم فراموش می شد ولی حسن روشن راه دیگری را برای در بورس ماندن انتخاب کرد. مصاحبه بر علیه همه کس و همه چیز و مخالفت با همه و تیتر دادن به روزنامه ها و رسانه ها راه او برای مطرح ماندن بود .

ناصر حجازی ،علی فتح الله زاده،امیر قلعه نوعی ،صمد مرفاوی،پرویز مظلومی ،واعظ آشتیانی ،بهرام افشارزاده ،علی منصوریان ، علی چینی ،محمد خرمگاه ،رضا رجبی ،مهدی رحمتی تنها چند نامی هستند از میان صدها نفری که شما بر علیه آنها مصاحبه کردید و به جای کمک به آنها بر علیه شان شدید و پایشان را کشیدید .

آقای روشن چند گل برای استقلال زده اید ؟آیا بیشتر از یک سوم گلهای برهانی و عنایتی بوده است ؟اگر معیار بر اساس گلهاست و با گلهای زده خود را مالک باشگاه میدانید خیلی ها از شما بیشتر گل زده اند . آقای روشن تعداد گلهای زده طارمی برای پرسپولیس بیشتر از شماست آیا باید فردا روز او هم خود را مالک پرسپولیس بداند ؟

چند سال بود دم از مربی خارجی میزدید اکنون مربی آلمانی به ایران آمده و با اولین باخت علیه اش مصاحبه کردید چرا دوست ندارید کسی موفق شود . یعنی فقط دنبال پست و مقام هستید و یا همین در تیتر بودن ؟ ما قول میدهیم شما را همیشه در تیتر اول نگه داریم ولی شما خوب باشید و منصف .

آقای روشن چون خود نیز این مطلب را خواهید خواند و با عرض معذرت باید بیان کنم هواداران زیادی به ما به عنوان سایت هواداران استقلال پیام میدهند که تا حسن روشن زنده است استقلال روی خوش نخواهد دید اگر نیاز بود بفرمایید اسکرین ها را تقدیم می کنیم. چرا باید کار به جایی برسد که هوادار چنین چیزی بخواهد . خواهش می کنیم کمی بیشتر به گذشته و حال خود فکر کنید و افرادی مثل ناصر حجازی و منصور پورحیدری و بقیه افرادی که محبوب بودند و محبوب رفتند .

در آخر فقط چند مصاحبه ایشان علیه افراد مختلف را ضمیمه نوشته می کنیم.

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “آقای روشن دست از سر استقلال بردار لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.