آقای ساپینتو؛ همچنان محبوب بمان

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هواداران آبی خیلی دوست داشتند با ساپینتو طعم شیرین قهرمانی را بچشند تا هم دومین قهرمانی متوالی تیم محبوبشان را شاهد باشند و هم خاطره خوب دیگری از یک مربی خارجی را داشته باشند و آن را تجربه کنند پس از شفر با قهرمانی در جام حذفی.
🔹اما برخی اتفاقات دست به دست هم دادند تا استقلال چند هفته پایانی از کورس قهرمانی عقب بماند و در فینال جام حذفی هم نتواند جبران مافات کند و با ساپینتو هم یک فصل ناکامی دیگری را تجربه کنند.
🔹برای هواداران آبی ساپینتو قابل احترام است، هم بخاطر برخی نتایج قابل قبولی که با تیم محبوبشان بدست آورد و هم بخاطر اینکه بر کوه مشکلات و بحران های مالی و مدیریتی و حذف از آسیا کنار تیمش ماند و مثل استراماچونی از حق فسخ خود و خسارت مالی اش استفاده نکرد.
🔹هر چند برای دومین فصل هنوز با او توافق نشده است و پس از فینال حذفی چمدان هایش را بست و راهی کشورش شد، و هنوز ادامه همکاری یا عدم آن بصورت قطعی مشخص نشده و نعلوم نیست، اما به گفته خودش که چندین ماه حقوق نگرفته پس این حق را دارد که از باشگاه استقلال حقوق معوقه خودش را مطالبه کند بعلاوه شاید خسارت تاخیر آنها را.
🔹اما هواداران استقلال این ترس بجا مانده از شکایت ها و عدم پرداخت مطالبات و محرومیت از آسیا را در ذهن خود دارند و هنوز زخم آن تازه است به همین دلیل انتظار دارند با توجه به صبوری و معرفتی که ساپینتو در طول این چند ماه به خرج داد تمام مطالبات خود را محترمانه و به دور از شکایت و تهدید و عصبانیتی درخواست کند و از آن سو باشگاه استقلال هم وظفه دارد تا تمام و کمال حق و حقوق ایشان را بدهند تا خدای ناکرده داستان و پرونده تازه ای در فیفا به ضرر باشگاه استقلال تشکیل نشود.
🔹وقتی می شود اینطور بصورت دو طرفه و به قول معروف مسالمت آمیز مساله ای را حل و فصل کرد پس چرا انتظار نداشته باشیم که ساپینتو به عنوان یک خارجی مهربان حتی پس از رفتنش و قطع همکاری با باشگاه و تیم استقلال محبوب باقی بماند.

 

ساپینتو

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.