آقای سعادتمند؛ خواهیم دید چند مرده حلاجی

 

🔹وقتی به اواخر فصل و اواخر جام حذفی نزدیک می شویم خواه ناخواه دلشوره ها و استرس ها برای فصل نقل و انتقالات شروع می شوند، تا می آییم سر برگردانیم و فکری برای جذب بازیکن بکنیم، خواهیم دید که ستاره هایمان را از دست داده ایم.
🔹این پروژه و این داستان چندین فصل است که برای تیم استقلال در حال تکرار است و هیچ مسئول دلسوز و بادرایتی هم تاکنون پیدا نشده که یکبار برای همیشه جلوی این تکرارهای اشتباه را بگیرد.. اما انگاری آقای سعادتمند می خواهد.
🔹پس از فصل ها رفت و آمد در کرسی مدیریت باشگاه از افشارزاده و افتخاری گرفته تا خلیل زاده و فتحی و…و… حالا هم کرسی به نام سعادتمند افتاده است.
🔹آقای سعادتمند از بدو ورودش با اتخاذ صحبت و گفتگو ماهانه با هواداران و اهالی رسانه کارش را آغاز کرد و تصمیم گرفت هر ماه گزارش عملکرد مدیریتی خودش را به هواداران و عموم مردم اطلاع دهد و این شاید در طی چند سال گذشته از سوی مدیریت یک باشگاه امری عجیب و باور نکردنی باشد.
🔹اما برای هواداران آبی، بیشتر از اینکه در انتظار گزارش های ماهانه مدیرعامل تیم محبوبشان باشند و تنها درخواست ها و خواهش ها و عملکردها را بصورت تئوری روی کاغذ ببینند و بشنوند منتظر این هستند که در عمل این گزارش ها تحقق پیدا کنند.
🔹آقای سعادتمند، بی رودرواسی هواداران فعلا تفاوتی در مدیریت جنابعالی با مدیران گذشته باشگاه محبوبشان نمی بینند، و اگر تنها تفاوت همین گزارش های ماهانه است تا زمانی که در عمل به تحقق نرسند هرگز برایشان قابل قبول نیست.
🔹آقای سعادتمند، فعلا تمدید قرارداد ستاره های تیم، بویژه خارجی ها از دیاباته و میلیچ گرفته تا ستاره هایی همچون قائدی و کریمی و اسماعیلی و…و… ، که اسکلت اصلی تیم این چند فصل گذشته را تشکیل می دهند جزو اولویت های شما باید باشد، سپس انتخاب یک نیمکت سنگین و محکم و دلگرم کننده برای فصل آینده چه با همین اعضا و تقویت آنها و چه با انتخاب افرادی دیگر باید در اولویت دیگر کاری شما باشد.
🔹آقای سعادتمند، تا کمتر از سه هفته دیگر هم پرونده لیگ برتر و هم جام حذفی بسته خواهند شد و هواداران در فصلی که به اندازه چندین فصل برایشان طولانی و خسته کننده شده است در انتظار دیدن عملکرد واقعی شما در فصل نقل و انتقالات و ساختن تیم و مجموعه قوی و امیدوار کننده برای فصل آینده لیگ برتر و آسیایی هستند.
🔹در طی این مدت از خواسته ها و انتظارهای بحق هواداری مان بسیار نوشته ایم و بسیار دیگر خواهیم نوشت اما به واقع منتظر یک حرکت مثبت و امیدوار کننده از سوی مدیریت باشگاه هستیم تا بیشتر دلگرم شویم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.