آقای سعادتمند اشتباهات دیگران را تکرار نکن

🔹از دست دادن ستاره ها و بازیکنان کلیدی یکی از دغدغه ها و حسرت های چند فصل گذشته هم برای باشگاه استقلال و هم برای هواداران بوده است.
🔹همیشه از دست دادن شاکله اصلی و تیمی استقلال و اضافه شدن بازیکنان تازه وارد و جمع و جور کردن دوباره آنها و دوباره تغییر و تحولات بسیار زیاد باعث از دست دادن نظم تیمی و از دست رفتن جام های بسیاری در طول چند فصل گذشته شده است.
🔹از از دست دادن کاوه رضایی گرفته تا مامه تیام و جباروف و استراماچونی به عنوان سرمربی تا اینکه باز زمزمه هایی بر از دست دادن ستاره های این فصل به گوش می رسد.
🔹آقای سعادتمند، لو رفتن قرارداد بازیکنان و از سویی دیگر بی خیال بودن و بی اهمیت بودن در مورد بازیکن کلیدی و ستاره تیمی و از سویی از دست دادن یکی یکی آنها به سادگی هر چه تمام تر از اشتباهات بزرگ و غیر قابل جبران مدیران گذشته باشگاه استقلال بوده است.
🔹هر چند در این مقال بسیار نوشته ایم که حتی خودمان هم خسته شده ایم، آنقدر خسته که دیگر نمی دانیم با چه زبانی هم خواهش کنیم و هم التماس که لطف کنید یکبار برای اولین بار و شاید برای همیشه ستاره های اصلی تیم را به هر قیمتی که شده حفظ کنید.
🔹به دست آوردن رضایت بازیکن آماده و گلزن و ستاره و دوست داشتنی باید جزو وظایف یک مدیر برای حفظ اسکلت اصلی و موفق تیم باشگاهش باشد. دیگر تکرار اشتباهات مدیران فصل های گذشته بس است.. برای عدم پرداخت چند صد هزار دلار اضافه به بازیکن گلزن و ستاره باعث از دست دادن آن بازیکن و جذب بازیکنی به چندین برابر قیمت آن بازیکن سابق منجر شده است.
🔹آقای سعادتمند، شما که مدیریت خود را جدا و حساب شده تر از مدیریت مدیران گذشته باشگاه می دانید و سعی و تلاش خود را با گزارش های ماهانه به رسانه ها و هواداران و ساختن یک چارت اداری و سازمانی اصولی در باشگاه استقلال انجام داده اید، حال به سومین و اصلی ترین وظیفه قابل انتظار و توقع هواداران یعنی حفظ بازیکنان گلزن و ستاره تیم از جمله شیخ دیاباته و قائدی و مطهری و کریمی و اسماعیلی و…و… ترتیب اثر بدهید.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.