آقای فتاحی شفر برای برنامه ریزی شما واژه مودبانه ای به کار برده

اختصاصی آبی پوشان – آقای فتاحی واقعا خودتان هم فکر میکنید برنامه ریزی های لیگ آماتور نیست ؟ قطعا در خلوت خودتان شما هم با شفر هم عقیده هستید و قبول دارید که این برنامه ریزیها در لیگ هند و پاکستان هم نیست .
شما دایم در مصاحبه هایتان از تعطیلی لیگ به خاطر نمایندگان ایران در آسیا حرف میزنید این اتفاق کی افتاده است ؟ مگر جز این است که تیمهای ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اسفند فشرده و ۵ بازی سنگین داشتند ؟ مگر استقلال در بین بازیهای آسیایی دو بازی سنگین با فولاد و پرسپولیس نداشت ؟
شما ادعا کرده اید که زمان بازی استقلال و نفت آبادان را تغییر دادیم و همه ایران جز شما گویا میدانند که این تغییر زمان با درخواست نفت آبادان بوده و استقلال مشکلی برای بازی در روز اصلی و از قبل اعلام شده نداشت و حتی به زمان جدید بازی معترض بود.
آقای فتاحی دلیل شما برای برگزاری بازی در روز نهم فروردین هرچه باشد فقط به درد شما میخورد نه مربیان حرفه ای . کجای دنیا ۵ بازیکن ملی پوش و فیکس یک تیم را مییگرند و یک روز بعد از بازگشت از سفر خارج برای آن تیم بازی مهم لیگ برتری می گذارند ؟
آقای فتاحی اگر شفر به برنامه ریزی شما گفته آماتور خیلی مودبانه و باملاحظه حرف زده وگرنه ما هم مثل کرار جاسم واژه بهتری استفاده خواهیم کرد و میگوییم برنامه ریزی شما مسخره و خنده داره .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.