آقای فتحی؛ اینجا اینجا استقلال است!

✍️محمود فخرالحاج

🔹نمی دانیم این رفتارهای مدیرعامل استقلال را چطور در خود هضم کنیم؟ اصلا قابل هضم است یا نه؟ در این باره صحبت های بسیاری شده است، ما هم بد ندیدیم به رسالت خبری خودمان در آبی پوشان  هم بصورت اختصار به آن بپردازیم..
🔹انگاری آقای فتحی هنوز به طور کامل نمی دانند که مدیرعامل چه باشگاهی شده اند و نمی دانند که رفتار و کردارشان به عنوان یک مدیر بالای سر استقلال چقدر توی چشم هواداران آبی است.
🔹از روز اولی که وارد باشگاه شدند با وعده و وعید حفظ و تمدید قرارداد تیام و جباروف هواداران آبی را دلگرم کردند.. سپس داستان سوپرجام که اتفاق افتاد و حالا دو ماهی از آن تاریخ می گذرد برای احقاق حق ضایع شده باشگاه استقلال به هر ارگانی شکایت کردند که نتیجه ۳ بر صفر را تغییر دهند اما تاکنون هیچ خبری از تجدید نتیجه بازی نشد که نشد.
🔹و داستان آخری که آقای فتحی ایجاد کردند و باز هم باعث سر و صدا و ناراحتی دوباره هواداران آبی شده است، داستان تماس تلفنی با مدیرعامل پرسپولیس و آرزوی موفقیت برای تیم رقیب در آسیا است که نمی دانیم با چه فاکتور و چه میزانی آن را بسنجیم و اصلا هضم اش کنیم؟
🔹سپس شنیدم که تصمیم دارند برای بازی برگشت تیم رقیب در آسیا هم در کنار مدیرعامل قرمزها در جایگاه ویژه شاهد صعود این تیم به فینال آسیا باشند!!!
🔹نه انگاری آقای فتحی، باشگاه و تیم استقلال را با باشگاه و تیم سطح پایین تری اشتباه گرفته اند و اصلا متوجه این نیستند که تمام کارها و رفتارها و گفته هایشان در نگاه هواداران ثبت و ضبط می شود و باید حواسشان جمع باشد که البته نیست..

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “آقای فتحی؛ اینجا اینجا استقلال است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.