آقای فتحی؛ دیگر به شما امیدی نیست

🔹یک هوادار تا چه وقت می تواند صبر کند و به انتظار نتیجه بنشیند؟
🔹یک هوادار متعصب تا چه اندازه می تواند به وعده ها و وعیدها گوش دهد و برای برآورده شدن شان صبر کند تا یکی یکی آنها به نتیجه برسند؟
🔹می گویید یک ماه، دوماه، سه ماه…، یکسال، یک فصل، دوفصل، چند فصل… شش فصل؟؟؟
🔹آیا این منطقی است؟ آیا این دور از واقعیت نیست؟
🔹هواداران آبی تاکنون، شش فصل متوالی هستند که به دنبال وعده و وعیدهای مدیران مختلف خود به انتظار نشسته اند..
🔹شش فصل پیاپی است با حرفهای مختلف و گوناگون دلخوشی های کوچک و بزرگی را در دل خود بوجود آورده اند به این امید که تیم محبوبشان دوباره سر و سامان بگیرد.
🔹از دو فصل آخر مدیریت فتح الله زاده، تا دو فصل مدیریت افشارزاده و یک فصل و نیم مدیریت افتخاری و حال یک فصل و نیم مدیریت فتحی، هواداران آبی رنگ قهرمانی در لیگ را ندیده اند.
🔹تیم استقلال همان تیمی است که تا همین دو دهه پیش حداقل از هر دو فصل یک فصل به قهرمانی لیگ می رسید، از هر دو سه فصل یک قهرمانی حذفی بدست می آورد، حال چه اتفاقی افتاده، چه اوضاع ناخوشایندی رقم خورده که شش فصل متوالی از رسیدن به جام قهرمانی لیگ بازمانده است؟
🔹چه اوضاعی رخ داده که در این شش فصل سه مدیرعامل تغییر داده و هفت سرمربی جا به جا کرده است؟
🔹درست است که هواداران آبی طی چند ماه گذشته و یکی دو فصل اخیر برای اتفاقات ناخوشایند تیم محبوبشان سکوت نکرده اند و چند باری جلوی درب باشگاه یا وزارت ورزش و یا در شبکه های اجتماعی اعتراض خود را به گوش عموم رسانده اند اما خیلی خوب می دانند که قدرتی روبروی اعتراض هایشان ایستاده است که هرگز نمی گذارد که تیم محبوبشان رنگ آرامش و قهرمانی به خود ببیند.
🔹هواداران بارها و بارها از فتحی خواسته اند که در صورتی که نمی تواند کاری برای تیم استقلال انجام دهد دیگر وعده و وعید ندهد و خیلی محترمانه از مدیریت باشگاه کنار برود.. اما انگاری ایشان همچنان به خواسته و خواهش و اعتراض های هواداران بی توجه هستند و خیلی آسوده و راحت در صندلی مدیریت باشگاه تکیه زده اند و به راه خودشان که هیچ نتیجه ای برای باشگاه استقلال نخواهد داشت ادامه می دهند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.