آقای فتحی به افکار عمومی احترام بگذارید

🔹همیشه وقتی مدیرعامل صحبت می کند، انگاری حرفهای ناگفته بسیاری درون گفته هایش باقی می ماند که هوادار را باز گنگ و سردرگم نگه می دارد.
🔹آقای فتحی دوباره افاضات فرمودند و در مورد برخی از مسائل مصاحبه ای انجام دادند که باز هوادار را قانع نمی کند.
🔹نیمی از ۱۵ بازیکن و خروجی استقلال جزو ستاره هایی بودند که هر چند سن شان شاید از ۳۰ و ۳۱ بالاتر رفته باشد اما باز جزو ستاره هایی بوده اند که کاش با آنها مهربان تر و با ادب تر رفتار می شد.
🔹ما همیشه حق را به بازیکن نمی دهیم و معتقد هستیم آن چیزی که بیشتر از هر نامی می ماند نام بزرگ استقلال و پیراهن آبی رنگ آن است و این بازیکن است که به هر دلیلی روزی به استقلال می آید و روزی دیگر از استقلال خواهد رفت.
🔹ما از دو سال مدیریت افشارزاده خیری ندیدیم و به هدفی نرسیدیم، از دو سال مدیریت افتخاری هم همین طور و حال در یکسال مدیریت فتحی انگاری دنباله رو دو مدیرعامل گذشته در حال حرکت است و قرار نیست تیم استقلال به سرنوشتی مشخص و امیدوار کننده برسد و این واقعا برایمان بسیار نگران کننده و اضطراب آور است.
🔹آقای فتحی با گفته های شمرده شمرده و به معنای عامیانه چرب زبانی تان لطف کنید به افکار عمومی و به ویژه هواداران متعصب تیم استقلال احترام بگذارید.
🔹هوادار در چهار سال گذشته از دو مدیریت گذشته که در سطرهای بالا نام برده شد، زخم خورده اند، مدیرانی که به خیال خود برای هدفی بزرگ به باشگاه استقلال پای نهادند اما در پایان مدیریت شان هیچ نتیجه امیدوار کننده و هدفی مشخص که هوادار را راضی کرده باشد نرسیدند و کنار رفتند.
🔹هوادار دوست ندارد، مدیریت جدید که یکسالی است روی کار آمده دوباره همان گفته ها و همان کارهایی که دو مدیرعامل گذشته پیش گرفته بودند را ادامه دهد و باز به هیچ نتیجه ای نرسد.
🔹هوادار با این مصاحبه ها و گفته ها راضی و دلخوش نمی شود و تنها و تنها در عمل است که می تواند به مسئولان باشگاه تیم محبوبش امیدوار باشد که پس از سالها بتواند جام قهرمانی لیگ را بدست بیاورد که آن هم فعلا دور از دسترس بوده است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “آقای فتحی به افکار عمومی احترام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.