آقای فتحی خودتان بگویید: کدام حرفتان را باور کنیم؟!

🔹مصاحبه زنده و تلویزیونی دیروز مدیرعامل استقلال چندین سردرگمی را در ذهن مخاطبان و بویژه هواداران آبی استقلال اضافه کرد.
🔹آقای فتحی شما خودتان بگویید کدام جمله و کدام حرفتان را باور کنیم؟ کدام یک را قبول کنیم و به آنها اعتماد کنیم؟
🔹شما که خودتان را ان شاء الله برتر و سالم تر از مدیران گذشته می دانید به ما (هواداران استقلال) بگویید که به کدام حرفتان اعتماد کنیم؟
🔹حرفهایی که طی هفته ها و ماه های گذشته در سایت رسمی باشگاه و کانال های مختلف مجازی دیدیم و خواندیم یا این مصاحبه زنده تلویزیونی تان که انگاری در بسیاری از موارد مغایر تمام گفته های گذشته تان بود.
🔹آری فروش بازیکنان ستاره تیم در صورتی که از نظر مالی باشگاه را تامین کند و بتواند جانشین های شایسته و بالاتری نسبت به آنهایی که به فروش رسیدند جذب و دریافت کند برای هواداران قانع کننده می شود.
🔹اگر شما به قرارداد مدیران گذشته باشگاه با شفر ایراد می گیرید که صد البته ایرادهای فراوانی بر آنها وارد است.. لااقل حالا که قرار است سرمربی جدید در مدیریت شما به تیم استقلال بیاید ببینیم در عقد قرارداد آیا تمامی موارد و ایرادها و اشتباهات مدیران گذشته را باز تکرار خواهید کرد؟
🔹آقای فتحی، هواداران آبی سالیان سال زخم خورده اند، زخم خورده از مدیران و مسئولان بی کفایت و دلسردی که هرگز دلشان نه برای باشگاه استقلال و نه برای میلیون ها هوادارش نمی سوخت.
🔹هر چند این جمله مان بسیار تکراری است و در زمان مدیریت افشارزاده و سپس مدیریت افتخاری چندین و چندبار برای آنها نوشتیم اما عملکرد و عکس العمل دیگری از آنها دیدیم برای شما هم می نویسیم دیگر عاقبت کار با خودتان.
🔹شما که خودتان را دلسوز هواداران و باشگاه استقلال می دانید لطف کنید به جای حرف زدن بسیار و مصاحبه های چند روز در هفته تان مرد عمل باشید و تیم استقلال را به جایگاه اصلی اش که قهرمانی های متوالی بود برسانید.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “آقای فتحی خودتان بگویید: کدام حرفتان را باور کنیم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.