آقای فتحی لطفا این مسخره بازی هایتان را تمام کنید

آقای فتحی شما فرد تازه واردی در فوتبال نیستید و سالها در کنار این فوتبال بوده اید پس این فرضیه که با جو فوتبال ایران آشنا نیستید کاملا مردود است .

شما به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال باید نماینده این باشگاه باشید و رفتاری داشته باشید که هواداران استقلال که مالکان واقعی این باشگاه هستند از شما راضی باشند نه اینکه در فکر تامین رضایت وزیر و پسر وزیر و هواداران رقیب باشید .

آقای فتحی عزیز هرکسی هم نداند ما می دانیم که شما چرا و چگونه وارد باشگاه شدید و کسب محبوبیت بین فوتبالی ها برای پوشش دادن و یا در امان بودن اتفاقات شهرداری  تهران که در این مطلب جای پرداختن به آن مورد نیست .

شما به چه حقی روز بازی حساس جام حذفی بازیکنان استقلال را ملزم می کنید که به اردوی تیم رقیب زنگ بزنند و آرزوی موفقیت بکنند ؟ چرا در استانه بازی حساس استقلال تمرکز آنها را بر هم میزنید ؟ اصلا خود شما هم به عنوان نماینده باشگاه استقلال حق زنگ زدن به اردوی رقیب را نداشتید . رفتار کنونی شما در حال حاضر به حساب باشگاه استقلال نوشته می شود چون نماینده استقلال هستید . بگذارید مسوولیتتان در این تیم تمام شود بعد می توانید حتی لیدر و شیپورچی تیمی باشید که علاقه به موفقیتشان دارید .

در تازه ترین اظهار نظر هم فرموده اید که برای دیدن بازی برگشت پرسپولیس و السد به استادیوم خواهم رفت و پرسپولیس را تشویق می کنم . لطفا قبل از این کار استعفای خود را نوشته و سپس هر کجایی خواستید بروید .

میدانید که هواداران استقلال موافق این شوها نیستن ؟ میدانید که همین موفقیت جزئی در این بازی ها را به سر هواداران آبی می کوبند ؟ میدانید که هواداران همین تیم در آسیا و جلوی رقیب سعودی بر علیه استقلال و مربی وقتش بنر به استادیوم می بردند ؟ میدانید که در هیچ کجای دنیا این مسخره بازی ها نیست و هیچ وقت مدیرعامل میلان و یوونتوس یا رئال و بارسلونا و… برای تیم رقیب آرزوی موفقیت نمی کند ؟ اصلا چرا مدیرعامل پرسپولیس برای استقلال چنین کارهایی نکرد ؟ چرا شما نخود هر آشی می شوید ؟

خواهشا هرچه سریعتر این مسخره بازی ها را تمام کنید وگرنه با پاسخ محکم هواداران تیفوسی آبی مواجه خواهید شد .

✍🏻 هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاه برای “آقای فتحی لطفا این مسخره بازی هایتان را تمام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.