آقای فتحی چه دفاعی دارید؟

🔹پرونده و کارنامه ضعیف و پر حرف و حدیث فتحی با داستان سوپرجام تکمیل شد تا مشخص شود که این مدیریت هم جز سرگرم کردن هوادار هیچ دستاورد تازه و امیدوار کننده نداشته و ندارد.
🔹شاید از ابتدا هم مشخص بود که داستان سوپرجام به سود قرمزها خواهد بود و اصلا نیازی به شکایت و این همه هزینه کردن برای احقاق حقی که اصلا ضایع نشده بود نداشت اما فتحی به ناحق قصد دفاع از حق استقلال را داشت.
🔹از همان ابتدا هم مشخص بود که وقتی تیمی در تاریخ تعیین شده در میدان حضور پیدا نمی کند خواه ناخواه نتیجه سه بر هیچ به سود حریفش تعیین خواهد شد، پس این همه جار و جنجال و نزدیک به یکسال و چند ماه انتظار برای احقاق حق دیگر چه داستان احمقانه ای بود.
🔹آقای فتحی دوست داریم ببینیم و بدانیم و بشنویم که اینبار برای دفاع از حرفهای امیدوار کننده ای که هیچ پایه و اساسی نداشت چه می خواهیم بگویید؟
واقعا بس است دیگر!!!
🔹آن از مدیران سرتا سر اشتباه افشارزاده و سپس انتصاب اشتباه تر افتخاری به جانشینی او هیچ نتیجه امیدوار کننده و رو به پیشرفتی که نداشت هیچ بلکه تیم و باشگاه استقلال را چند فصل و چند سال به عقب انداخت و حاصلش هفت فصل بدون قهرمانی در لیگ شد.
🔹انتخاب و انتصاب فتحی به جانشینی افتخاری اشتباه دیگری از سوی وزارتی بود که خودش هم نمی داند برای استقلال چه تصمیم های خانه خراب کنی دارد می گیرد.
🔹داستان سوپرجام از همان ابتدا هم مشخص بود و این قرمزها بودند که به جام می رسیدند و جام به آنها داده شد.. تنها این هوادار استقلال بود که یک سال تمام برای جامی که بخاطر حضور نیافتن تیم محبوبشان به دنبال کسب آن بودند فریاد می زدند و آخر در یک دادگاه و قاضی بالاتر از فدراسیون و کمیته انضباطی و استیناف، حق و نتیجه به سود قرمزها تایید و تصویب شد.
🔹درد ما این جامی نیست که به پرسپولیس داده شد و نه این جامی است که در این فصل بخاطر دو قهرمانی لیگ و حذفی باز به قرمزها داده شد.. درد ما هواداران آبی از مسئولان بی مسئول و بی درایتی است که تنها و تنها هدف شان دلخوشی دادن الکی به هوادارانی است که چه ساده دل به گفته های مدیرانشان می بندند.
🔹انگاری باید از همین امروز نه فردا دیگر هیچ کدام از گفته های نه فتحی را قبول کنیم و نه هیچ مسئول آبی دیگری را تا واقعیت گفته هایشان طی مدت های بعدی ثابت نشود.
🔹آقای فتحی چه بخواهید از گفته هایتان دفاع کنید و چه حرفی برای گفتن نداشته باشید دیگر برای ما مدیرعامل استقلال نیستند همین و بس.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.