آقای مظلومی لطفا برو

آقای مظلومی به عنوان هوادار استقلال و قلم بر دست آبی و آبی نویس وظیفه ماست که از هرکسی که بر مسند کار در استقلال محبوبمان است حمایت کنیم . تا به حال هم از شما کم حمایت نکردیم و با وجود تمام ضعف ها و کاستی ها و کم شدن روز به روز فاصله امتیازی با تیمهای دیگر و به خصوص تیم رقیب که از رده شانزده استارت زد و فاصله رو کم و کمتر کرد و نهایتا جلو زد از شما حمایت کردیم ولی واقعیت این است که با وجود اینکه شما را به عنوان فردی استقلال از ته دل دوست داریم ولی استقلال و غرور میلیونها هوادار این تیم را بیشتر از شما دوست داریم .

صرفا آدم خوب بودن دلیل بر نشستن بر روی نیمکت بزرگترین تیم ایران نیست . شما آدم خوبی هستید مثل خیلی های دیگر مثلا شوهر عمه من و شوهر خاله من و خیلی های دیگر . شما را به عنوان فرد پاک میشناسیم ولی پاک بودن دلیل بر نشستن روی نیمکت استقلال نیست . مربی استقلال باید دانش فنی بالا و جسارت لازم را داشته باشد .

آقای مظلومی اگر خود در خلوت خود نشسته و منطقی فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید که اینکاره نیستید و بهتره میلیونها انسان عاشق را زجر ندهید . آقای مظلومی حتما میدانید که میلیونها نفر مثل حقیر نگارنده این متن امروز یا نتواستند در محل کار و تحصیل خود حضور یابند و یا اگر حضور یافتند غرورشان شکست و مورد تمسخر قرار گرفتند . آقای مظلومی شما انسان پاک و با روحیات تمیزی هستید پس حرف دل هواداران را بشنوید و نگذارید غرور آنها بیش از این بشکند .

ما هواداران نگران از دست رفتن جام حذفی و رتبه سوم برای به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و شاید یک شوک در این مقطع بتواند اینها را برای ما هواداران به دست اورد . آقای مظلومی ما از هیات مدیره و مدیر عامل حقوق بگیر وزارت ورزش و دولت انتظار درک موقعیت تیم محبوبمان را نداریم ولی از شما انتظار داریم به عنوان فردی از جنس خودمان حرف دلمان را بشنوید و بروید , بروید تا احترام ها بیشتر از این شکسته نشود . آقای مظلومی ما دوست نداریم علیه یکی از بزرگان استقلال در ورزشگاه ها و فضاهای مجازی شعاری داده شود پس با احترام بروید لطفا .

مظلومی

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.