آقای منصوریان علی دایی وار رفتار کن

اختصاصی آبی پوشان – قبل از نگارش این متن دو مسئله را بیان می کنیم و سپس به اصل مطلب خواهیم پرداخت :

مسئله اول : در این مطلب به مسائل فنی و بازی خوانی اشتباه و ترکیب های اشتباه و بقیه مسائل فنی کاری نداریم و قطعا کارشناسان زیادی هستند که در جاهای مختلف و رسانه های تصویری و مجازی و نوشتاری و صوتی مختلف این موارد را بیان کرده اند .

مسئله دوم : اگر از یکی از خصوصیات علی دایی که مدت کوتاهی در تیم رقیب بازی کرده مثال میزنیم عذرخواهی میکنیم ولی به هر حال ایشان چهره شناخته شده ای در جهان فوتبال هستند و هر ایرادی هم داشته باشند ویژگی های مثبتی داشته (و دارند ) که میتوان الگو گرفت .

مهمترین ویژگی علی دایی از زمان بازیکنی تا بحال روحیه جنگندگی و میل به پیروزی است . علی دایی روحیه جنگندگی بالایی دارد و از زمانی که بازی میکرد همیشه حتی در یک مسابقه دوستانه یا حتی درون تیمی و تمرینی هم دوست داشت همیشه برنده باشد و با تمام توان بازی میکرد .

علی دایی این حس جنگندگی را بعد از مربی گری به بازیکنان خودش انتقال میدهد و بازیکن ۱۰۰ درصد توانش را در زمین به کار میبرد و همیشه برای برد تلاش می کنند . علی دایی بازیکنانش را مجاب به با پیروزی می کند و وقتی ما چهره علی دایی را از تصویر تلویزیون میبینیم میدانیم که فقط میخواهد ببرد و این حس به بازیکن هم انتقال داده می شود .

حال با این مقدمه به بازیهای استقلال که دقت میکنیم یک نوع بی انگیزگی در بازیکنان دیده می شود و انگار بازیکنان برای بردن تلاش مضاعف نمیکنن و نه تنها ۱۰۰ درصد توان خود را به کار نمیگیرند که شاید با ۶۰ درصد توان خود نیز بازی نمی کنند . بازیکنی که در استقلال بازی می کند باید بداند که در زمین باید آنقدر برای بردن تلاش کند که در آخر بازی از حال برود و  بی هوش شود . این میل به برد را کادر فنی باید به بازیکنان منتقل کند و امیدواریم بعد از این اتفاقات اخیر و موارد احساسی که پیش آمد بازیکنان برای بردن از جان مایه بگذارند و خود را هلاک هواداران عاشق کنند .

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “آقای منصوریان علی دایی وار رفتار کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.