آقای منصوریان قرار بود سمت هوادار باشی نه خائنین

علیرضا منصوریان در ابتدای لیگ که سرمربی استقلال شد به هواداران استقلال قول داد که هر اتفاقی افتاد و پشت پرده هرکسی خواست استقلال را زمین بزند در برابرش خواهد ایستاد و رسوا خواهد کرد .

در طول فصل جاری اتفاقات عجیب پشت سر هم اتفاق افتاد و همه هم هرچیزی را که باید دیدند جز  علی منصوریان که یا ندید یا نخواست ببیند .

اتفاقات دیگر پشت پرده نیست اتفاقات دقیقا جلوی پرده اتفاق می افتد و هوادار همه چیز را می بیند و سرمربی تیم یا نمیبیند و یا نمیخواهد ببیند .

آقای منصوریان شما محبوب هواداران هستی و قراره سمت هوادار باشی نه سمت دشمنان استقلال و هواداران . محض اطلاع شما سه مورد را اعلام میکنیم :

  • لطفا اسیر سیاست های کثیف این افراد  نفوذی قرار نگیرید و تن به مصاحبه های تحمیلی و ساختگی ندهید که به زیان خودتان خواهد بود
  • شما که از بدهی های گذشته و پرونده های قدیمی صحبت میکنید باید بهتر از ما بدانید که مدیران قبلی هم طلب مدیران قبل تر از خود را داده اند و این چرخه ادامه داشته و تا به حال کار به این مرحله نرسیده بود . نامه فیفا ۴۵ روز قبل آمده و باشگاه عکس العمل مناسبی نداشته است .
  • بودن یا نبودن شما و تداوم حضور شما در دستان مدیران استقلال نیست بلکه در دستان هواداران استقلال است . هوادار استقلال که تعیین می کند کسی مربی بماند یا برود . هواداری که گاها آنقدر صبور می شود که به پای نیم فصل نتایج نه چندان مناسب می ماند و گاهی هم چنان بی رحم می شود که برای ناصر خان و منصورخان بزرگ شعار حیا کن رها کن سر میدهد  این هوادار است که تعیین میکند چه کسی باشد یا نباشد . پس لطفا بیا سمت هوادار و فریب سیاسیون را نخور . ما میخواهیم شما داش علی منصوریان هواداران باقی بمانید .

هادی صاحب خواجه – آبی پوشان

تلگرام استقلال

2 دیدگاه برای “آقای منصوریان قرار بود سمت هوادار باشی نه خائنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.