آقا فرهاد؛ حاشیه ها را به اهل شان بسپار

🔹آقا فرهاد از تو ممنونیم که حرف حق را بیان می کنی و نمی گذاری که از اعتبار تیم محبوبت کم شود.. از تو ممنونیم که خوشحالی ات را با هواداران تقسیم می کنی.. تمام گفته هایت مثل روز برای خیلی ها روشن است.. اما این گفته و جملات مرا برادرانه بخوان که جز موفقیت و سربلندی استقلال و طی شدن پله های موفقیت برای شخص جنابعالی هیچ آرزوی دیگری از خداوند نداریم.
🔹تو در کسوت دستیاری بر روی نیمکت استقلال اولین ماه ها و اولین سال خودت را تجربه می کنی، ایستادن و یاد گرفتن در کنار شفر می تواند برایت تجربه خوبی باشد و امیدواریم شیرین. هر چند اگر شیرین هم نشود بالاخره یک تجربه است و روزی چه در استقلال و چه در هر جای دیگری باید آن را برای اولین بار تجربه می کردی.
🔹همان طور که خودت هم خیلی خوب و شاید هم بهتر از بنده هوادار به اوضاع باشگاه استقلال و تیم استقلال آگاه هستی و نزدیک به دو دهه در آن توپ زدی و حضور داشتی، این است که اگر خودت را وارد حاشیه های مخرب کنی خیلی زود تمام فکر و ذکر فوتبالی ات را از دست خواهی داد..
🔹اگر خودت را وارد حاشیه های خاکستری و سیاه کنی، در چشم هوادار، در چشم عموم مردم و فوتبال دوستان به یک چهره حاشیه ای تبدیل خواهی شد که بیشتر از اینکه حواسش به فوتبال و پیشرفت در آن باشد به مسائل حاشیه ای آن است.
🔹نه هرگز نمی گوییم که در برابر ناعدالتی ها سکوت کن، هرگز نمی گوییم که در برابر حق خوری ها چشم ببند و نادیده شان بگیر.. اما در این فوتبال پرحاشیه و شاید هم به گفته بسیاری کثیف.. تو سعی کن فوتبال خودت را دنبال کنی، در کسوت دستیاری تجربه بیشتری کسب کنی و حاشیه ها را که برای خیلی ها لذت بخش است به آنها بسپاری تا همچنان هواداران کاپیتان فرهاد را همان پسر متعصب و دوست داشتنی دوران بازیگری اش بدانند.
🔹کاپیتان فرهادی که هرگز کاری به حاشیه نداشت و از آنها دوری می کرد، کمتر مصاحبه می کرد و بیشتر به فوتبالش می رسید و برای همین زمانی هم که می خواست در سن ۳۵ سالگی از فوتبال خداحافظی کند، در اوج باقی مانده بود و هواداران در حسرت از دست دادن ستاره بی فروغ تیم محبوبشان آه و حسرت کشیدند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.