آنالیز بازیکنان استقلال برابر تراکتورسازی

استقلال برابر تراکتورسازی به تساوی بدون گل رسید در حالی که یک سر و گردن بالاتر از حریف خود بود و تا لحظات آخر هم میزبان خود را تحت فشار گذاشته بود . به آنالیز بازیکنان استقلال در این دیدار میپردازیم :

رحمتی

سید مهدی رحمتی

رحمتی که درون دروازه باشد دیگر بازیکنان با خیال راحت بازی میکنند و ترسی از درون دروازه ندارند . رحمتی در این دیدار هم یک سوپر واکنش از خود نشان داد .

حنیف عمران زاده

بسیار مسلط و محکم در خط دفاعی بازی کرد . حنیف در بهترین شرایط خود به سر میبرد و دیروز هم اجازه نداد مهاجمان تراکتور رد بشوند . هرچه از لیگ میگذرد حنیف آماده تر می شود و البته هماهنگ تر با مگویان

مگویان

هرائر مگویان

مگویان هم مثل همیشه خوب و محکم در خط دفاعی ظاهر شد و اجازه نفس کشیدن به مهاجمان حریف را نداد

 

یعقوب کریمی

یعقوب کریمی هرچقدر به دروازه حریف نزدیکتر باشد بهتر و موثر تر بازی میکند ولی دیروز به علت غیبت میثم مجیدی به اجبار یک خط عقب تر بازی کرد که عملکرد خوبی هم در این پست داشت .

میلاد فخرالدینی

میلاد امسال با دوران اوج خود فرسنگ ها فاصله دارد و بازی او زیاد به دل نمینشینه …

حیدری

خسرو حیدری

خسرو در این دیدار یکی از بهترینهای استقلال بود و بازی رضایت بخشی از خود به نمایش گذاشت هرچند که هواداران نباید خسرو را به خسروی چند فصل پیش مقایسه کنند که حتی نوع سانتر کردن و دور زدن مدافعان حریف هم فرق کرده است .

محسن کریمی

بازیکن سرعتی و جوان استقلال که به نظر میرسد هنوز هم در بازیهای بزرگ استرس دارد و به مرز پختگی کامل نرسیده است دیروز بهترین موقعیت گل استقلال توسط او به هدر رفت .

روزبه چشمی

روزبه چشمی

در مورد بازی روبه نمیشود زیاد توضیح داد و در یک کلام مینویسیم واقعا بی نقص بازی می کند و نعمت بزرگی برای استقلال در میانه میدان است .

ابراهیمی-کریمی

امید ابراهیمی

امید ابراهیمی که در دو هفته قبل بازی خوبی از خود نشان نداده بود در این دیدار جزو بهترینهای استقلال بود و در تقابل با هافبک های بزرگ و نامدار تراکتورسازی کاملا برتر بود و میانه میدان را به همراه روزبه برای استقلال نگه داشتند .

جابر انصاری

بسیار دونده و مفید بازی کرد و حتی در یکی دو صحنه می توانست گلزنی هم بکند که با بدشانسی مواجه شد . نوار گلزنی جابر بریده شد ولی او همچنان از بازیکنان موثر استقلال به شمار می رود .

آرش برهانی

آرش در این دیدار سعی کرد دوندگی داشته باشد ولی آرش هم آن آرش آقای گلی نیست که هواداران استقلال میشناختند و باید کم کم به فکر مراحل بعدی در فوتبال باشد …

علیرضا رمضانی

رمضانی بازهم نشان داد در صورت اعتماد به او میتواند مفید باشد و خودش را نشان دهد . رمضانی دیورز بعد از ورود به زمین بهترین نمایش را داشت و مدافعان و هافبک های حریف را خیلی اذیت کرد و باعث شد در دقایق پایانی تراکتوریها به لاک دفاعی فرو روند .

سجاد شهباززاده

سجاد همچنان بی روحیه است و دیروز هم از روی نیمکت بازی را تماشا کرد و در دقایقی هم که به زمین آمد نتوانست کار خاصی انجام بدهد . شاید سجاد نیاز به یک گل دارد تا دوباره احیا شود .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.