آنالیز بازیکنان استقلال برابر شهرداری سمنان

استقلال در اولین بازی خود در جام حذفی به مصاف شهرداری سمنان رفت و جدای از حریف نه چندان قدرتمند بازی زیبا و روانی را از خود به نمایش گذاشت . به بازی تک تک بازیکنان استقلال نگاهی انداخته ایم:

وحید طالب لو :

بیکاترین بازیکن میدان طالب لو بود نمیشود در مورد عملکردش اظهار نظری کرد ولی همین که بازی به دروازه بان متعصب استقلال هم رسیده از نکات مثبت جام حذفی بود .

حنیف عمران زاده :

بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در این بازی بسیار پرقدرت و با انگیزه بازی کرد .

امین حاج محمدی :

زوج عمران زاده در خط دفاعی هم عملکرد مناسبی داشت و تقریبا یک نیمه را با مصدومیت از ناحیه پهلو به بازی ادامه داد .

روزبه چشمی :

این بازیکن جوان خیلی خوب و زود جای خود را در ترکیب استقلال پیدا کرده و بدون اضافه کاری بازی موثری برای استقلال انجام می دهد .

فخرالدینی

میلاد فخرالدینی :

بازی خوبی در جناح راست استقلال انجام داد و چندین بار استارت های خوبی به سمت دروازه حریف زد و از معدود دفعاتی بود که میلاد با سر گل زد .

خرسند-نیا

محمدرضا خرسند نیا :

بازیکنی که در درگیری ها حضور دارد و با استحکام بخشیدن به خط دفاعی آزادی عمل بیشتری برای سایر بازیکنان برای هجوم میدهد .

میثم مجیدی :

یکی از بازیکنان خوب میدان بود و زوج خوبی را با یعقوب کریمی ساخته بودند . سانترها و استارت های او هم در این بازی بسیار دیدنی بود و موثر بازی کرد .

یعقوب کریمی :

بی شک بهترین بازیکن میدان بود . یعقوب هرکاری میخواست در زمین انجام داد و تقریبا در همه گلها نقش مستقیم داشت . فرارهای ویرانگر و سانترهای دقیق او گزینه ای جز گل زدن جلوی مهاجمین قرار نمیداد .

رمضانی

علیرضا رمضانی :

به نظر بعد از آسیب دیدگی با شرایط آرمانی فاصله دارد و با ترس بازی میکند و چندین بار هم تمرکز خود را به جای توپ به زمین زدن معطوف کرد . در کل انتظار بیشتری از رمضانی میرود .

جابر-انصاری

جابر انصاری :

جابر انصاری هم در این دیدار خوب بازی کرد ولی او دور از دروازه حریف بازی میکند . بهترین عملکردهای جابر وقتی خواهد بود که نزدیک دروازه حریف شود .

استقلال

سجاد شهباززاده :

مهاجم ذاتا گلزن استقلال که در این فصل دو بازی انجام داده و ۴ گل برای استقلال به ثمر رسانده . سجاد مهاجم تمام کننده خوبی است که حتی با آمدن پروپیچ هم انتظار میرود از خط دروازه دور نشود و در نوک خط حمله به بازی گرفته شود .

پروپیچ

پروپیچ :

این مهاجم نشان داد که چرا استقلالیها آنقدر در به اختیار گرفتنش پافشاری میکردند . پروپیچ نشان داد میتواند بهترین خارجی ادوار لیگ ایران نیز باشد .

فرشید اسماعیلی :

این بازیکن جوان و ملی پوش امید هم نشان داد میتواند پدیده لیگ امسال لقب بگیرد و در میانه میدان استقلال جولان دهد . حرکات تکنیکی او هواداران استقلال را به وجد آورد و نوید یک هافبک بازیساز خوب را به استقلالیها داد .

محسن کریمی:

او هم دقایق کمی برای نشان دادن خود داشت و چیز خاصی از محسن کریمی دیده نشد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.