آنالیز بازیکنان استقلال برابر فولاد

استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان قرار گرفت و با دو گل به برتری رسید . بار دیگر ترکیب هوشمندانه کادر فنی و استفاده به موقع از بازیکنان جوان که نشان داده اند هر موقع به آنها اعتماد شده نتیجه اعتماد را داده اند و استقلال بهتر بازی کرده است . در اسین بازی اکثر بازیکنان خوب بازی کردند به جز یکی دو نفر که از روزهای اوج خود فاصله دارند . به آنالیز تک تک بازیکنان استقلال میپردازیم :

سید مهدی رحمتی

کاپیتان رحمتی درون دروازه استقلال قوت قلبی برای همه اعضا تیم است . او هم در دفع توپهای خطرناک که از دیوار دفاعی رد می شود بسیار عالی عمل میکند و هم در هدایت تیم و بزرگتر تیم در زمین نقش خوبی ایفا می کند .

حنیف عمران زاده

حنیف که در ابتدای فصل زیاد آماده نشان نمی داد اکنون به روزهای اوج خود بازگشته و در خط دفاعی سد آهنین تشکیل داده که هر مهاجمی اجازه نفس کشیدن در محوطه جریمه استقلال را ندارد .

مگویان

هرائر مگویان

مگویان هم به همراه حنیف عمران زاده وظایف خط دفاعی را به خوبی انجام می دهد . بازیکن جنگنده و دونده ای که در بهترین شرایط آمادگی و روحی قرار دارد .

میلاد فخرالدینی

یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال در این بازی و چند بازی گذشته میلاد فخرالدینی بوده . به نظر می رسد میلاد از نظر روحی در شراط خوبی قرار ندارد و بحث مسائل مالی و اتفاقات بیرون از زمین در روحیه و تمرکز او اثر زیادی گذاشته است . اینروزها میلاد به هیچ وجه با فکر بازی نمیکند .

یعقوب کریمی

یکی از بهترینهای استقلال در این بازی بود . یعقوب به واقع یک بازیکن کامل است که همه شرایط لازم برای فیکس بودن در تیم بزرگی چون استقلال و حتی تیم ملی را دارد . یعقوب دیروز هم بارها و ارهای با نفوذهای خود فولادی ها را آزار داد .

روزبه چشمی

به اذعان بسیاری از هواداران و کارشناسان بهترین خرید این فصل استقلال روزبه چشمی است . روزبه بسیار پخته و با تجربه کار می کند و اگر کسی از سن و سال کم او خبر نداشته باشد فکر میکند بازیکن بسیار با تجربه ای است که چنین بی استرس و بی نقص در میانه زمین استقلال بزرگی می کند . توپ ربایی عالی چشمی روی گل دوم استقلال اوج کار او در این بازی بود .

محمدرضا خرسند نیا

به حق در هر پستی برای استقلال به میدان رفته با جان و دل و با همه وجود پای در میدان گذاشته ات . خرسندنسا در نبود امید ابراهیمی به خوبی کمربند میانی استقلال را محکم کرده بود .

برزای

بهنام برزای

هرموقع به او بازی داده شده نمایش قابل قبولی داشته است . یکی از جوانای که نیاز به اعتماد بیشتر است تا بیشتر و بیشتر خود را ثابت کند . بهنام دیروز هرکاری میتوانست با خط دفاعی فولاد انجام داد و با سرعت و تکنیک خود حسابی مدافعان حریف را خسته کرد . پاس گل تک ضرب و زیبای او بر روی گل اول هم صحنه ای بود که در فوتبال آسیا کمتر دیده می شود .

آرش برهانی

آرش می دود و تلاش خود را انجام میدهد ولی باید قبول کرد آرش دیگر آن آرش برهاینی چند سال قبل نیست و تمرکز لازم هم برای زدن ضربات نهایی را ندارد .

سجاد شهباززاده

اینکه به یکباره چه اتفاقی برای سجاد افتاد که چنین از اوج به زمین افتاد جای سوال دارد . سجادی که فصل را بسیار خوب و رویایی آغاز کرده بود چند هفته ای است که نشانی از ان سجاد آماده و چهارچوب شناس و با روحیه ندارد .

جابر انصاری

در وصف جابر انصاری کلمه ای نمیتوان یافت جز اینکه بگوییم این بازیکن واقعا فوق العاده است . جابر میدود , میجنگد , گل میزند و از همه مهمتر همانطور که قبلا گفته شده بود چون به استقلال عشق میورزد از بازی در این تیم هم لذت میبرد که این باعث افزایش کیفیت کار او نیز می شود. اگر جابر تا آخر فصل به این شکل ادامه بدهد شاید کیروش را هم وادار به دعوت از او به تیم ملی کند .

پروپیچ-انصاری

پروپیچ

دقایق کمی در زمین حضور داشت و در همان دقایق کم چند موقعیت نصیب خودش کرد که یک بار هم با کنترل و حرکت زیبا و ضربه دقیق دروازه فولاد را باز کرد . یکی دو مورد هم ضربات او خطرساز بر روی دروازه فولاد شد . پروپیچ هم اگر دقایق زیادتری برای استقلال به بازی گرفته شود برای هر حریفی خطرناک خواهد بود .

فرشید-اسماعیلی

فرشید اسماعیلی

جوان خوش تکنیم و ریز نقش استقلال که در صورتی که مسیر درستی در زندگی شخصی و ورزشی خود انتخاب کند می تواند جاری دیگری برای فوتبال ایران باشد . پستی که در فوتبال ایران خیلی کم بازیکن تولید میکند و شاید اگر زیاد به مغز خود فشار آوریم جز چند بازیکن انگشت شمار چون نوید کیا و جباری و مبعلی نتوانیم مثال دیگر و بازیکن قابل دیگری در این پست بیان کنیم ولی فرشید میتواند به این جمع بپیوندد اگر خود بخواهد . دیروز هم در دقایقی که در بازی بود بسیار خوب و مسلط بازی کرد و یکبار هم از روی هوشیاری و دید خوب و خروج دروازه بان توپ را به سمت دروازه حریف روانه کرد که زا روی بدشانسی توپ به تیرک دروزاه فولاد اصابت کرد .

محسن کریمی

هرموقع در بازی بوده سرعت تیمی استقلال افزایش پیدا کرده است و مدافعانی را به خود مشغول می کند . محسن کریمی هم توان بزرگی کردن در تیم بزرگ را دارد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.