آنالیز بازیکنان استقلال برابر ملوان نوین انزلی

استقلال در اولین دیدار جام حذفی با دو گل حریف خود ملوان نوین انزلی را شکست داد . استقلال در این دیدار بازی را از همان اول در دست داشت و با زدن دو گل و با توجه به شرایط زمین مسابقه بعد از دو گل به مدارا با حریف و کنترل بازی پرداختند تا مصدوم زیادی به جز قربانی ندهند و این بازی را با حداقل تلفات به پایان برسانند .

مهدی رحمتی

در مورد عملکرد مهدی رحمتی در این بازی نمی شود نظر خاصی داشت چون توپ چندان خطرناکی به سمت دروازه او نیامد .

هرایر مگویان

مگویان در این دیدار بازی خوبی را انجام داد و علاوه بر مشارکت در خط دفاعی نفوذهای خوبی هم داشت .

رابسون جانواریو

او هم علی رغم اینکه خط دفاعی استقلال در فشار نبود ولی بازی محکمی به مانند همیشه انجام داد .

مجید حسینی

مجید حسینی هم در این بازی کار سختی در منطقه تحت وظیفه خود نداشت ولی او هم چندین بار با پاسهای بلند مهاجمان را در موقعیت خوبی قرار داد که پاسهای بلند او ما را به یاد پژمان منتظری انداخت .

میثم مجیدی

میثم مجیدی بعد از مدتها به ترکیب استقلال اضافه شد و در این بازی تقریبا راحت بازی تقریبا قابل قبولی انجام داد . البته به مانند چندین سال گذشته اکثر حرکات استقلال از جناح راست است و سمت چپ استقلال کم کارتر از سمت راست .

فرشید باقری

در مورد فرشید باقری قبلا نیز بارها گفته ایم که گاها بی تجبه کار می کند و به خصوص در خطاها و رفتن به سمت حریف بی محابا عمل می کند و هم خطا در منطقه بد می دهد و هم اخطار می گیرد که این خطاها در بازیهای بزرگ می تواند مشکل ساز شود .

%d8%ad%d9%82%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa

مجتبی حق دوست

حقدوست در اولین بازی خود بد کار نکرد و اعتماد به نفس بالایی داشت . البته کیفیت حریف هم در اعتماد به نفس او نقش داشت و نکته دیگر اینکه میفیت حقدوست در زمینهای هموار مشخص می شود و بهتر می تواند قابلیت های خود را به نمایش بگذارد .

خسرو حیدری

خسرو حیدری هم به مانند همیشه بازی کرد و از جناح راست نفوذها و سانترهای خود را داشت .

کاوه رضایی 

کاوه رضایی را میتوان بهترین بازیکن استقلال در این بازی نامید که دو پاس گل داد و دو بار هم حقدوست و رحمانی را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد . قبلا هم گفته بودیم که کاوه رضایی تمام کننده خوبی نیست و پست او باید عقب تر از مهاجم نوک باشد و جلوتر از او مهاجم تمام کننده خوبی بازی کند . پست امروز کاوه رضایی باعث شد قابلیت های او به خوبی نمایان شود .

بختیار رحمانی

بختیار در این بازی یکی از بهترین های استقلال بود . بختیار کم کم تبدیل به همان بختیاری می شود که همگان انتظار دارند . بختیار هر وقت خواست در این بازی به بازی سرعت داد و یا سرعت بازی را کم کرد و یا تغییر جهت در حمله داد و به عنوان هافبک طراح به خوبی وظایف خود را انجام داد .

%d9%82%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1

علی قربانی

بهترین مهاجم تمام کننده حال حاضر استقلال که تنها ۷ دقیقه زمان لازم داشت تا دروازه حریف را باز کند . در صورت بازی کردن قربانی در ترکیب استقلال او می تواند خیلی بیشتر از سجاد شهباززاده ای که جانین او شده است گل زنی بکند . قربانی در دقیقه ۴۰ مصدوم شد و از زمین بیرون رفت ولی شنیده ها مبنی بر این است که خوشبختانه مصدومیت او چندان جدی نیست .

آرش افشین

آرش افشین با مصدومیت قربانی جایگزین او شد ولی فعلا او نیاز به زمان دارد تا به روزهای خوب خود باز گردد .

فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی با ورود به زمین باز شور خاصی در میانه میدان ایجاد کرد و نشان داد که شایسته حضور در ترکیب استقلال را دارد .

میعاد یزدانی

فرصت چندانی برای خود نمایی در این بازی را نداشت و قضاوت در باره این بازیکن تکنیکی را می گذاریم برای بازیهای بعدی .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.