آنالیز بازیکنان استقلال برابر پدیده مشهد

تیمهای استقلال تهران و پدیده مشهد از هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی به نتیجه صفر بر صفر به تساوی انجامید . اینکه در پایان بازی سرمربی استقلال از بازی دفاعی حریف ایراد بگیرد , توجیه پذیر و منطقی نیست چون تیم میهمان طبیعتا برای کسب نتیجه تساوی به میدان آمده بود و از قبل هم مشخص بود که این تیم در تهران و ورزشگاه آزادی به دفاع خوهد پرداخت و باید راه حل های رسیدن به دروازه تیم پدیده و گشودن دروازه این تیم پیش بینی میشد چیزی که در استقلال دیده نشد و این تیم در حملات بسیار بی برنامه نشان میداد . به آنالیز تک به تک بازیکنان در این دیدار می پردازیم :

سید مهدی رحمتی

سید در این دیدار زیاد به زحمت نیافتاد و فقط حرکت دقایق پایانی او که منجر به دریافت کارت زرد و محرومیت از بازی بعدی استقلال شد برای او امتیاز منفی داشت .

امین حاج محمدی

امروز خط دفاعی روز کم اشتباهی داشت و حاج محمدی هم رفته رفته در ترکیب استقلال جا می افتد و بازیهای خوبی را از خود به نمایش میگذارد .

هرائر مگویان

او هم مثل همیشه محکم و خوب بازی کرد و امروز در خط دفاعی مشکلی وجود نداشت .

میلاد فخرالدینی

به معنای واقعی پر اشتباه و ضعیف بازی میکند . افت میلاد در حدی است که هر بار توپ به پای او می رسد تن هوادار میلرزد .

میثم مجیدی

یکی دیگر از بازیکنان کیفیت پایین استقلال میثم مجیدی است که به جز چند بازی در بقیه بازیها پراشتباه ظاهر شده است . امید نورافکن در بازی قبلی خیلی بهتر در این پست بازی کرد و در دیدار امروز نیمکت نشین بود .

امید ابراهیمی

در میانه میدان جنگنده و تاثیر گذار بود و مثل همیشه وظایف خود را به خوبی اجرا کرد .

روزبه-چشمی

روزبه چشمی

اتفاق تلخی که برای چشمی افتاد به حدی ناگوار بود که نشود در مورد عملکرد او در این بازی نظر داد . اگر مصدومیت چشمی بلند مدت باشد آسیب جدی به استقلال وارد خواهد شد .

محمدرضا خرسند نیا

به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و در میانه میدان اصلا خوب بازی نکرد و چند پاس اشتباه و رو به عقب خطرناک داشت که هر کدام میتوانست کمر تیم را بشکند .

جابر انصاری

جابر در این دیدار دونده و پرتلاش ظاهر شد و دوبار هم میتوانست دروازه حریف را باز کند .

شیحی

عادل شیحی

به نظر امیدهای هواداران استقلال خیلی زود نا امید شد و این بازیکن , بازیکنی نبود که هواداران انتظار داشتند . شیحی در این دیدار بازی چندان خوبی به نمایش نگذاشت و چند موقعیت عالی گلزنی را هم از دست داد . شیحی نشان داد هم تمرکز لازم را ندارد و هم در زمین عصبی نشان داد تا جایی که چندین بار به بازیکنان خودی به شدت اعتراض داشت و چند بار هم به داوری اعتراض داشت و حتی کارت زرد هم دریافت کرد .

محسن کریمی

امروز روز محسن کریمی نبود و او هم خوب بازی نکرد و چند بار در موقعیت مناسب قرار داشت که عملکرد مطلوبی از خود به نمایش نگذاشت .

بهنام برزای

برزای که هفته قبل خوب بازی کرده بود امروز در نیمکت بود و با ورود به زمین بازی قابل قبولی ارائه داد و سرعت تیمی استقلال را افزایش داد .

سجاد شهباززاده

سجاد هرچند در این بازی گلی به ثمر نرساند ولی یکی از خوبهای زمین بود که چندین بار حرکات پا به تو و پاسهای زیبایی داد که دیگر بازیکنان نتوانستند استفاده خوبی ببرند .

آرش برهانی

فرصت زیادی از هنگام ورود به زمین نصیب آرش نشد و به نظر نیمکت نشینی های پیاپی در روحیه او هم تاثیر داشته و از نوع حرکت در زمین و مصاحبه بعد از بازی کاملا مشخص است .

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “آنالیز بازیکنان استقلال برابر پدیده مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.