آنالیز تک به تک بازیکنان استقلال در دیدار با راه آهن

استقلال در دیدار با راه آهن علی رغم غیبت چند بازیکن خود با بازیکنان جوان موفق به کسب سه امتیاز شد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند . عملکرد تک به تک بازیکنان استقلال در این دیدار را آنالیز کرده ایم :

 

سید مهدی رحمتی

سید در این فصل افت و خیز کمی داته و همیشه در حد عالی بازی کرده و در این بازی هم چند فرصت مناسب را از بهادر عبدی و سایر بازیکنان راه آهن گرفت . بودن سید درون دروازه قوت قلب هواداران و بازیکنان درون زمین است .

هرائر مگویان

مدافع مستحکم و خوب استقلال در این بازی هم خوب ظاهر شد و به خصوص در لحظاتی که استقلال تحت فشار بود بسیار جنگنده و قدرتمند بازی میکرد .

امین حاج محمدی

امین در این دیدار اشتباه تاثیر گذار زیادی نداشت ولی در این فصل امین نشان داده با استانداردهای یک مدافع کامل و در حد استقلال فاصله دارد و باید در تمرینات بیشتر روی این بازیکن کار شود چون حاج محمدی توانایی بهتر شدن را دارد .

میلاد فخرالدینی

میلاد فخرالدینی

فخرالدینی اینروزها با انتقادهای زیاد هواداران استقلال مواجه هست و هواداران زیاد از بازی او رضایت ندارند ولی میلاد نسبت به ابتدای فصل پیشرفت داشته و بازی اش بهتر و مفید تر شده . دیروز هم انتقادهای زیادی به بازی او شد ولی ما با بازبینی دوباره فیلم و بررسی دقیق بازیکنان دیدیم که میلاد در بازی دیروز نمره بدی دریافت نمیکنه و عملکرد قابل قبولی داشت . او یکبار هم توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و مانع فروپاشی دروازه استقلال شد .

امید نورافکن

بازیکن جوانی که با برنامه ریزی درست و تصمیمات خوب میتواند تبدیل به بازیکن بزرگی شود . او در سمت چپ به خوبی وظایف خود را انجام میدهد . هرچمد گاها بی تجربگی دارد و البته این از بازیکن ۱۸ ساله که در ایگ برتر و جلوی بزرگان فوتبال ایران بازی میکند طبیعی است و باید در همین بازیها پخته تر شود .

روزبه چشمی

کلمه ای جز بازیکن بی نقص برای روزبه نتوانستیم پیدا کنیم . روزبه انگار نه انگار که بازیکن جوان و کم سن و سالیست او به مانند بازیکنان بزرگ و با تجربه بازی میکند و در کنارش شور جوانی هم دارد که در مجموع بازیکنی با کلاس جهانی از روزبه ساخته . روزبه توانایی بازی در تیمهای خوب اروپایی را دارد و حفظ روند رو به رشد و داشتن برنامه خوب میتواند به این مهم دست یابد .

خرسند نیا

محمدرضا خرسندنیا

آچار فرانسه استقلال که در غیاب امید ابراهیمی فیکس بازی کرد و گل پیروزی بخش استقلال را هم به ثمر رساند . خرسند نیا از ان دست بازیکنانی است که بازی اش زیاد به چشم نمی آید ولی همیشه مفید بازی میکند . هرچند هواداران معمولی فوتبال شاید چنین بازیکن و شیوه بازی را نپسندند .

فرشید اسماعیلی

فرشید در میانه میدان بسیار خوب بازی کرد و هرچه از لیگ میگذرد و در ترکیب استقلال قرار می گیرد پخته تر و بهتر بازی می کند .

اسماعیلی-برزای

بهنام برزای

بهنام برزای اولین بازی بود که ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و بازی قابل قبولی ارائه داد و سرعت تیمی استقلال را هم بالا برد . حرکات تکنیکی و دریبل های دو طرفه او همان حرکاتی است که باب میل و پسند هواداران و روحیه بخش تیم است ولی گاها اصرار زیاد بر حرکات فردی مشکل ساز می شد .

محسن کریمی

جوان سرعی و خوش نقش استقلال که با سرعتی که دارد همیشه مدافعین حریف را درگیر میکند و اجازه نفوذ به مدافعین حریف را نمیدهد .

عادل شیحی

شیحی که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد هواداران استقلال را امیدوار کرد . استیل این بازیکن و جاگیری و حرکات با توپ و بدون توپ او نوید پر شدن خلا هافبک طراح را در میانه زمین استقلال داد .

میثم مجیدی

با توجه به اینکه مجیدی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و بازی او زیاد به چشم نیامد آنالیز و نظر خاصی در مورد بازی میثم در این دیدار نمیدهیم .

سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده یکی از مهاجمین باهوش و کلاس بالای فوتبال ایران است . شهباززاده هرچند با بی مهری های زیادی از سوی هواداران خودی مواجه می شود ولی کلاس بازی بالایی دارد . اگر به صحنه پاس گل او به خرسند نیا و یا ضربه ای که زد و به تیر حریف برخورد کرد دقت نیم میبینیم که کمتر مهاجمی در ایران میتواند چنین حرکاتی انجام دهد . شاید نبود هافبک بازیساز خوب و نبود خسرو حیدری آماده در کمتر گل زدن سجاد در این فصل تاثیر مستقیم داشته است .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.