آنالیز تک تک بازیکنان استقلال

استقلال در بازی با ملوان از هفته یازدهم لیگ برتر بازی برتری را به نمایش گذاشت و توانست ۳بر ۱ ملوان را شکست دهد . به آنالیز تک تک بازیکنان استقلال  در این دیدار پرداخته ایم:

استقلال

محسن فروزان

در جریان بازی زیاد محک نخورد و یک گل از ضربه پنالتی دریافت کرد . فروزان در اندک سانترهای روی دروازه با وجود قد نه چندان بلند خود خوب کار کرد و توپها را خوب جمع کرد . در مجموع عملکرد او در این دیدار مثبت بود .

امیرحسین صادقی

کاپیتان استقلال رفته رفته و بعد از مصدومیت به شرایط آرمانی خود نزدیکتر میشود . هرچند با بازگشت مدافعان تخصصی استقلال (مگویان و عمران زاده) و بازی در کنار آنها صادقی هم راحت تر و هماهنگ تر کار خواهد کرد .

هاشم بیگ زاده

هاشم بیگ زاده بالاجبار به خط دفاعی نقل مکان کرده بود که به نظر این آخرین بازی او در این پست بود . بیگ زاده یک پنالتی داد و چند اشتباه هم داشت ولی در مجموع تلاش زیادی داشت . از هاشم در این پست به همین میزان میتوان انتظار داشت .

میلادفخرالدینی

میلاد در کنار خسروی آماده می تواند سمت راست استقلال را خطرناک کند . میلاد  نفوذهای خوبی دارد و باید کمی روی سانترهای خود کار کند . گاهی هم برای نفوذ اجازه ندارد که به نظر اگر اجازه نفوذ زیادتری داشته باشد مفیدتر هم خواهد بود . نمره میلاد هم نمره خوب و قابل قبولی است .

خسروحیدری

خسرو با روزهای اوج فاصله زیادی دارد ولی در همین شرایط هم در جناح راست در ایران بی رقیب است . خسرو سانترهای خوبی داشت ولی در مجموع انتظار از خسرو انتظار بیشت از این میرود .

یعقوب کریمی

در جناح چپ عملکرد قابل قبولی داشت . استقلال در بازیهای قبلی که کریمی را نداشت از آن ناحیه هم احساس مشکل می کرد که با بازگشت یعقوب در آن جناح آرامش خاصی بود و یعقوب هم قابلیت بهتر شدن از اینی که بود  را دارد.

مهدی کریمیان

کریمیان زیاد در ترکیب استقلال جا نیافتاده است و میتواند خیلی بهتر از اینها باشد . سال قبل یکی از عوامل آقای گلی انصاری فرد در تراکتور در کنار علی کریمی ,  مهدی کریمیان بود . با این وجود بازی فیزیکی او در میانه میدان تا حدودی کمک هافبکهای خلاق دیگر استقلال میکرد .

امید ابراهیمی

بازی امید ابراهیمی جای هیچ بحث و اضهار نظری نمیگذارد . یک بازی بی نقص که در آن هم پاس عرضی هم پاس عمقی هم توپ گیری و هم شوت زنی دیده می شود . امید ابراهیمی به راحتی میتواند جای هم پستی پا به سن گذاشته خود در تیم ملی را بگیرد منوط بر اینکه کیروش فقط به کیفیت بازیکنان نگاه کند و نه مسائل جانبی !

جاسم کرار

قلب تپنده استقلال . جاسم کرار در کنار امید ابراهیمی از بهترینهای استقلال بود. کرار از آن بازیکنان هست که در فوتبال ایران ده سال یکبار به سختی رشد می کند . هوش بالا پاسهای دقیق و تاکتیک فردی بی نظیر از خصوصیات بازی اوست.

سجاد شهباززاده

سجاد هم بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشت . گلی که او به ثمر رساند و قبل از آن همکاری بینظیر با کرار از کارهایی است که کمتر در فوتبال ایران دیده میشود . به نظر هرچه سجاد به دروازه نزدیکتر باشد بازی او مفیدتر خواهد بود اتفاقی که در این بازی افتاد و شهباززاده به دروازه حریف نزدیکتر بود .

محمدقاضی

با وجود انتقادهایی که گاها از قاضی میشود علاوه بر گلهایی که برای استقلال به ثمر رسانده قدرت بدنی او و دوندگی های قاضی برای استقلال بسیار مفید است و دفاع را از همان جلو شروع میکند و فشار را از روی خط های عقبی می کاهد .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.