آنالیز تیم و بازیکنان استقلال برابر سیاه جامگان

اختصاصی آبی پوشان – تیم استقلال در هفته هشتم لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد میزبان خود سیاه جامگان مشهد بگذرد . استقلالیها در این دیدار بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتن و در اکثر دقایق بازی کنترل بازی را در اختیار داشتن و موقعیت های خوبی نیز روی دروازه حریف ایجاد کردند که تنها یکبار توانستند دروازه تیم مشهدی را باز کنند . استقلال حدود ۱۰ دقیقه در این دیدار عقب کشید و به دفاع مطلق پرداخت که در این لحظات کادر فنی و هواداران استقلال بیشتر حسرت موقعیت های از دست رفته را خوردند . البته کسب این پیروزی برای استقلال حیاتی بود و روند رو به رشد این تیم را حفظ کرد و می تواند استرس را از بازیکنان استقلال دور کند .

در زیر عملکرد بازیکنان استقلال را تک به تک مورد بررسی قرار می دهیم :

سید مهدی رحمتی

بی شک بهترین بازیکن استقلال مهدی رحمتی بود . در نظر سنجی که در کانال آبی پوشان نیز داشتیم سید مهدی رحمتی با ۷۱ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد . سیوی که در دقایق آخر رحمتی داشت بی شک هیچ دروازه بانی در ایران نخواهد توانست انجام دهد و مهمترین عامل برد استقلال را میتوان رحمتی نام نهاد .

%d9%be%d8%a7%d8%af%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c

لئوناردو پادوانی

پادوانی در اولین دیدار خود برای استقلال بازی قابل قبولی انجام داد و به خوبی برابر مهاجمان سیاه جامگان ایستادگی کرد تا امید را در خط دفاعی استقلال زیادتر از قبل کند .

رابسون جانواریو

رابسون به حدی قابل اعتماد بازی کرده که هرکسی در خط دفاعی باشد یک پای ثابت زوج دفاعی او خواهد بود و توانسته اطمینان کامل کادر فنی را جذب کند .

%d8%ae%d8%b3%d8%b1%d9%88

خسرو حیدری

خسرو خیلی زود در این دیدار مصدوم شد و از بازی خارج شد و نمیتوان اظهار نظر خاصی در باره بازی او داشت و فقط امیدواریم آسیب دیدگی او چندان جدی نباشد .

وریا غفوری

وریا با روزهای آرمانی فاصله زیادی دارد و اگر چنین ادامه دهد مسلما تیم ملی را نیز از دست خواهد داد . او هرگز به روزهای خوب خود برنگشته است .

یعقوب کریمی

یعقوب باتوجه به اینکه در دفاع چپ بازی میکرد چند نفوذ و سانتر خیلی خوب داشت که مهاجمان قدر آنها را به خوبی ندانستند . هرچند یعقوب هرچه رو به جلوتر بازی کند مفیدتر خواهد بود ولی در همین دفاع هم بین گزینه های موجود بهترین گزینه است .

مجتبی حقدوست

حقدوست با توجه به سن و سال خود و سابقه کمی که برای بازی در تیم بزرگ دارد بسیار با اطمینان بازی می کند و بازیکن خلاقی است و میتوان به عنوان جایگین خسرو از او رضایت داشت .

امید ابراهیمی

امید در این دیدار بازی خوبی انجام داد و بازی جنگنده ای از خود در میانه میدان به نمایش گذاشت و نشان داد کم کم به روزهای آرمانی نزدیک و نزدیک تر می شود .

فرشید اسماعیلی

فرشید در این دیدار با توجه به بودن بختیار در کنارش زیاد به چشم نیامد و بازی اش چشم نواز نبود ولی وقتی آمار پاسهای او پاسهای صحیح او را بعد از بازی بررسی کردیم آمار فوق العاده ای داشت و مفید بازی کرده است .

%d8%a8%d8%ae%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1

بختیار رحمانی

بختیار هم یکی از خوب های استقلال در این دیدار بود و نشانه هایی از بختیار مورد انتظار را از او دیدیم و او میتواند میانه میدان استقلال را بیمه کند ولی حرکت ناپسند او هنگام تعویض خط قرمزی کشید بر بازی قابل قبول او .

جابر انصاری

جابر طوری بازی می کند که شاید مورد پسند خیلی از هواداران و به خصوص هواداران معمولی فوتبال نباشد ولی به واقع جابر ازیکن موثری در استقلال است و هم پاسهای زیبای او و یک و دوهای او در خط جلویی و هم اینکه دفاع او از همان جلو و اجازه ندادن به مدافعان حریف برای بازیسازی از عقب کمک زیادی به استقلال می کند و از نظر کادر آنالیز آبی پوشان جابر نمره قابل قبولی را دریافت می کند .

%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87-%d8%b1%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c

کاوه رضایی

کاوه بسیار پرتلاش و جنگنده بازی می کند و گل برتری استقلال را نیز او زد ولی باید روی زدن ضربات آخر بیشتر روی او کار شود چرا که همین از دست دادن موقعیت ها می تواند برای تیم گران تمام شود و باعث از دست رفتن ۳ امتیازها شود .

تلگرام استقلال

1 دیدگاه برای “آنالیز تیم و بازیکنان استقلال برابر سیاه جامگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.