آندو با لباس قرمز برای دعوا و درگیری آمد

عباس نقدی زاده , رییس کانون هواداران استقلال گفت:اگر تیم نتیجه بگیرد هواداران نقشی ندارند و بازیکنان عامل پیروزی هستند اما اگر تیم شکست بخورد ما دلیل شکست می شویم.

او درباره اختلافات به وجود آمده میان آندرانیک تیموریان با لیدرهای باشگاه استقلال اظهار داشت:در هر خانواده ای دعوا پیش می آید اما هر دعوایی با خنده تمام می شود ولی اگر طرفین دعوا شمشیر ببندند اختلافات تمام نمی شود.وقتی آندو با لباس و کفش قرمز به کمپ استقلال می آید مشخص است که او برای دعوا،درگیری و جدایی آمده و نه برای برطرف کردن مشکلات.

تیموریان در تراکتور

وی ادامه داد:در چنین شرایطی هودار که نسبت به تیم خود تعصب دارد از این کار دلگیر می شود.تیموریان حق نداشت با این وضعیت به کمپ بیاید.البته تیموریان از دوستان من است ولی من تیم استقلال را از همه بازیکنانش بیشتر دوست دارم.به نظرم اگر امثال آندو،پژمان منتظری،مجتبی جباری و فرهاد مجیدی به تعهدات خود عمل می کردند و در میانه فصل استقلال را رها نمی کردند این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را داشت.اما پول همه چیز را تغییر داده است.

او ادامه داد: زمانی که زمین‌ها خاکی بود پول مهم نبود بازیکن را از در بیرون می‌انداختند از دیوار می‌آمد اما حالا پول همه چیز را خراب کرده است. جواد نکونام هم وسط فصل از تیم جدا می‌شود یکسری می‌‌گویند کار مربی و یکسری کار مدیرعامل بوده است. آیا لیدرها هم می‌توانند با یک میلیارد به پرسپولیس برود؟ هرگز این کار را نمی‌کنند چون آنجا نمی‌توانند تیم شان را تشویق کنند. ما به عنوان کانون هواداران زحمت‌های روی سکو برای تشویق تیم روی دوش ما است. مگر نمی‌گویید لیدرها پولکی هستند آیا تا حالا از آندو یا فرهاد مجیدی پول گرفتند تا آنها را تشویق کنند؟ این کار را هرگز نمی‌کنند چون آنها پولکی نیستند. درست است دعوا می‌کنند و شعار می‌دهند اما اینها برای تیم است.

نقدی زاده افزود:اگر لیدرها پولکی بودند از بازیکنان پول می گرفتند.همه این ها می توانند از بازیکن یک میلیاردی ۵ میلیون پول بگیرند در حالیکه لیدرهای ما همه مستاجر هستند و به دنبال ۲۰ میلیون رهن و اجاره خانه شان می روند.

وی خاطرنشان کرد:در حال حاضر ما مثل شترمرغ شده ایم.اگر تیم نتیجه بگیرد هواداران نقشی ندارند و بازیکنان عامل پیروزی هستند اما اگر تیم شکست بخورد ما دلیل شکست می شویم.حتی به من گفته شده است مصاحبه نکنم تا اگر تیم استقلال مقابل سپاهان شکست خورد به عنوان مقصر قلمداد نشوم.پس چرا آندو علیه استقلال مصاحبه می کند و ما حق نداریم حرف بزنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.