ابراهیمی :دوست دارم در خوزستان بازی کنم

حسین-ابراهیمی

حسین ابراهیمی هافبک فصل گذشته تیم نفت در خصوص پیشنهاد باشگاه فولاد به خود اظهار داشت:تماس هایی از طرف باشگاه فولاد با من گرفته شده و با توجه به اینکه همین دیروز از سفر خارج از کشور برگشتم هنوز در حال بررسی شرایطم هستم و تصمیم قاطعی در این خصوص نگرفتم.از طرف باشگاه فولاد برای من بلیت هواپیما  می گیرند تا برای مذاکره به اهواز بروم.

وی در این باره که مشکلی برای جدایی از نفت تهران دارد یا خیر خاطرنشان کرد: خیر، هیچ مشکلی ندارم. من با نفت قرارداد دو ساله داشتم که حالا تمام شده و نه حق رشد شامل حالم می شود و نه مشکل خدمت سربازی دارم چون دوران سربازی ام را هم در تیم ملوان سپری کرده ام.

این بازیکن درباره اینکه آیا تصمیم ندارد در تیم نفت بماند توضیح داد: تا این لحظه هیچ یک از مسئولان نفت یا سرمربی تیم با من تماسی نگرفته اند و صحبتی انجام نشده، ضمن اینکه خودم هم بدم نمی آید یکی، دو سال در خوزستان به فوتبالم ادامه بدهم. ظرف روزهای آینده در این باره تصمیم نهایی ام را خواهم گرفت.

ابراهیمی در این باره که آیا به خاطر شرایط مالی تیم فولاد وسوسه نشده تا به این باشگاه بپیوندند بیان داشت: خیر، مسائل مالی دلیل تصمیم گیری من نخواهد بود و فقط می خواهم یک شرایط جدید را تجربه کنم که فکر می کنم بازی در تیم فولاد و زیر نظر مربی خارجی این تیم می تواند برای رشد فوتبالم مفید باشد

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.