اخبار استقلال قبل از رویایی با نیروی زمینی

 

مظلومی-پورحیدری

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در زمین چمن کمپ ورزشی کردان دیدار دوستانه‌ای را با تیم نیروی زمینی تهران برگزار خواهد کرد.

قبل از شروع این مسابقه بازیکنان تیم استقلال در زمین چمن حاضر شده و مشغول گفت‌وگو با یکدیگر بودند.

* تعدادی از هواداران استقلال با حضور در پشت در مجموعه ورزشی کردان منتظر هستند تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

* مهدی امیرآبادی کاپتیان سابق تیم استقلال در اردوی آبی‌پوشان حاضر شد و برخورد گرمی با استقلالی‌ها داشت. وی با رحمتی، فخرالدینی، حیدری، طالب‌لو و اکثر بازیکنان استقلال خوش و بش کرد و سپس به سمت مظلومی رفت و برای دقایقی با سرمربی استقلال گفت‌وگو کرد.

* خبر حضور امیر قلعه‌نویی در انزلی نیز به اردوی استقلال رسید و بازیکنان این تیم پیرامون این موضوع از اطرافیان سؤالاتی را می‌پرسیدند

* جاسم کرار به همراه فرزندان خود در اردو حضور دارد و وی نیز آنها را به کنار زمین آورد و در گوشه‌ای از زمین مستقر کرد. البته همسر کرار نیز به همراه فرزندان او در گوشه‌ای از زمین نشسته و بازی دو تیم را تماشا می‌کنند.

* مجید صالح برای دقایقی با سجاد شهباززاده گفت‌وگو کرد و مهاجم استقلال را در خصوص مسائل تاکتیکی راهنمایی می‌کرد.

* بازیکنان تیم استقلال از اینکه قرار بود بعد از پایان مسابقه امروز اردو را ترک کنند خوشحال بودند و می‌گفتند خدا را شکر نفس راحتی می‌کشیم اینجا نه تلفن داریم و نه اینترنت.

* اردوی تیم فوتبال استقلال خوزستان تحت سرمربیگری عبدالله ویسی از بعدازظهر امروز در همین کمپ برگزار می‌شود و به همین دلیل آنها منتظر هستند تا بازیکنان و کادر فنی استقلال تهران اتاق‌های خود را تخلیه کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.