اراده هوادار بالاتر از هر خواسته ای

#اختصاصی_آبی_پوشان

🖌 اراده هوادار بالاتر از هر خواسته ای
از این پس سکوت نخواهیم کرد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹لیگ تعطیل شد تا خیال هواداران لااقل در این ۱۰ روزه از بابت انتخاب مدیریت لایق و محبوب و سرمربی راحت باشد تا با شروع دوباره لیگ دوباره به اوج رسیدن را استارت بزنیم.
🔹بالاخره قرار شد استراماچونی برگردد و همان مدیری به هیات مدیره باشگاه اضافه شد که مخالف سرسخت وزارت ورزش با ایشان زبانزد خاص و عام بود.
🔹هوادار زمانی که اوضاع تیمش را آشفته تر از هر زمان دیگری دید و دلخوش به وعده های هر روز مدیران آن شد، وقتی حاصلی جز خراب شدن بیشتر اوضاع و ناآرامی های روز افزون ندید، دیگر تاب نیاورد، دیگر نه جای صبری بود و نه تحمل و نه انتظار برای رسیدن به وعده های پوچ و توخالی مسئولانی که برای آرام نگه داشتن هواداران به این حربه دلخوش کرده بودند.
🔹هوادار اینبار باهوش تر از هر زمان دیگری، دیگر فریب این وعده ها را نخورد، دیگر خوب می دانست که این وعده ها و قول ها عملی شدنی نیستند، هر چه بیشتر بگذرد همچنان همان مدیریت ناکارآمد بر صندلی خود تکیه می زند و به ریش هواداران می خندد، سرمربی موفق و دوست داشتنی هواداران فراری داده شده دیگر بر نخواهد گشت.
🔹اگر هوادار باز سکوت می کرد و به گفته مسئولان همچنان گوش می داد و دل به صبر و تحمل های بی نتیجه می داد، اوضاع از امروز بدتر از هر زمان دیگری می شد.. تنها حامی و دلسوز واقعی باشگاه و تیم استقلال همین هواداران بودند، و بالاخره یکبار برای همیشه این اعتراض ها و این اراده پولادین هواداران نتیجه داد.
🔹جمعیتی بالای ۲۰۰۰ نفر وقتی روبروی باشگاه قرار می گیرند، وقتی اعتراض ها و تجمع ها از هفتگی به هر روز تبدیل می شود، یعنی اینکه هوادار نجات تیمش را می خواهد، یعنی اینکه هوادار آزادی تیمش را می خواهد، هوادار دیگر تنها خواسته خودش را می خواهد نه هیچ چیز دیگری.
🔹درست پس از این تجمع های پی در پی و طولانی مدت هم مدیریت ناکارآمد فتحی کنار کشید و هم دستور برای بازگشت بی چون و چرای استراماچونی داده شد.. و این به آن معنا بود که اراده پولادین و خستگی ناپذیر هوادار پس از سالها نتیجه داد.
🔹هوادار باید این تجربه هم تلخ و هم حتی شیرین را برای همیشه در ذهن خود به خاطر داشته باشد که هیچگاه تن به ذلت ها و ظلم های طولانی مدت افرادی که هیچگاه دلسوز باشگاه استقلال نیستند ندهند و برای رسیدن به خواسته های معقول خود از جمله حفظ ستاره ها و بازگشت افرادی که سابقه درخشان و محبوبیت شان ثابت شده است کوتاه نیایند.
🔹هوادار قرار نیست اغتشاش کند، هوادار قرار نیست فحاشی کند و قرار نیست که آشوب راه بیندازد، هوادار صبر و تحمل را دیگر تاب نیاورد و اگر بیشتر از این می خواست صبر کند اتفاقی ناخوشایندتر از اوضاع دو هفته گذشته را به چشم خود می دید و با تجمع ها و اعتراض های مسالمت آمیز و بدون اغتشاش و ناآرامی تنها و تنها بازگشت آرامش و توجه و حمایت از باشگاه و تیم محبوبش استقلال را از مسئولان و وزارت طلب داشت.
🔹… و بالاخره پس از سالها توانست با اراده خود راه نجاتی برای تیم محبوبش باز کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.