ارسلان مطهری : به استقلال ۱۰ بار دیگر هم گل بزنم خوشحالی نمی کنم

امیرارسلان مطهری مهاجم جوان نفت تهران درباره آخرین وضعیت نفت اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم. پس از برد صبا وضعیت مان بسیار بهتر شده است. آماده یک بازی خوب مقابل استقلال هستیم. انگیزه خودم، همبازیانم و مجموعه باشگاه نفت برای این بازی بسیار زیاد است.
وی درباره پیروزی نفت مقابل صبا خاطرنشان کرد: ما دو هفته بود که در بحث نتیجه گیری موفق نبودیم و ۵ امتیاز را از دست دادیم در حالی که بازی خوبی را به نمایش می گذاشتیم. در برابر صبا به برد ارزشمندی رسیدیم . صبا حریف قدرتمندی بود آنها بازیکنان بسیار خوبی داشتند و با این نفرات اصلا حقشان نیست در این جای جدول حضور داشته باشند. حالا با سه امتیازی که بیرون از خانه گرفتیم دوباره به جمع بالانشینان اضافه شده ایم و فاصله مان با تیم های صدرنشین کمتر شده است. اگر دو بازی قبل را می بردیم حالا وضعیت مان بهتر می بود اما گذشته ها گذشته است و باید نگاه مان روبه جلو باشد.
ارسلان مطهری درباره رویارویی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بیان داشت: استقلال همیشه بزرگ بوده و بزرگ خواهد ماند. هر وقت مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می کنیم باید تمرکز را تا ۴ برابر افزایش دهیم. تیم ما در این روزها بسیار خوب تمرین کرده و استقلال را آنالیز کردیم. با داشتن سرمربی ای مثل علی دایی برای کسب بهترین نتیجه پا به میدان می گذاریم و امیدوارم که بتوانیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.
مطهری در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر باز هم به استقلال گل بزند خوشحالی خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد: من اگر ۱۰ بار هم به استقلال گل بزنم باز هم خوشحالی نخواهم کرد. هواداران این تیم در قلب من جا دارد.
ارسلان مطهری در باره اینکه اگر نفت استقلال را شکست دهد احتمال برکناری منصوریان وجود خواهد داشت گفت: منصوریان در تیم نفت سرمربی من بود. برایش احترام زیادی قائل هستم و احترام زیادی قائلم. من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم. ما برای موفقیت تیم نفت تلاش می کنیم و هر چه خدا بخواهد همان رخ می دهد.
مطهری در پایان درباره کم گل زدنش در این فصل اذعان داشت: صد در صد از آمار خودم راضی نیستم. سعی می کنم وقفه به وجود آمده در گلزنی ام را هر چه سریع تر برطرف کنم. اگر محمد قاضی گل می زند به خاطر توانایی خودش هست و دوندگی من در این مساله دخیل نیست. از طرفی ما یک تیم هستیم و باید برای هم بازی کنیم. موفقیت یک نفر موفقیت کل تیم است.

c2ad1d2b-2124-4b64-8ca2-0d3fc35bc23a-cb

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.