ازهمه هواداران استقلال معذرت میخواهم

اختصاصی آبی پوشان – فجایع رخ داده در استقلال آنقدر زیاد است که اگر کامل لیست شود فقط سر تیترها را میتوان یک کتاب کرد , مواردی که به قول فردوسی پور هرکدام از آنها در هرکجای دنیا اتفاق می افتاد همه مدیران آن باشگاه استعفا میدادند . اینجا ایران است و نه کسی اخراج می شود و نه کسی استعفا می دهد و نه کسی یک معذرت خواهی خشک و خالی .

دل شکسته هوادار را یک عذر خواهی ساده هم میتوانست مرحم باشد ولی دریغ از یک عذر خواهی خشک و خالی . تازه کسی هم چیزی میگوید توسط آقای توفیقی بلاک می شود و توسط آقای جهانیان طرد می شود و موجب بی مهری آقای معینی قرار میگیرد و…

بنده هادی صاحب خواجه به عنوان مدیر مجموعه آبی پوشان از تک تک هواداران استقلال عذر خواهی میکنم و فجایع اتفاق افتاده در باشگاه را گردن میگیرم . بنده به عنوان یک آبی نویس بیشترین نقش را در محرومیت اخیر استقلال داشته ام و حتی بابت این اتفاق خود را لایق محاکمه هم میدانم .

من آبی نویس اگر به موقع و بهتر در مورد این افراد حاضر در هیات مدیره اطلاع رسانی میکردم شاید این اتفاقات نمی افتاد و خیلی زودتر از اینها پیشگیری میشد ولی کوتاهی ما باعث چنین اتفاقی شد .

هواداران استقلال که صاحبین اصلی مجموعه هستند اگر بخواهند بی تعارف از مجموعه هم به خاطر اشتباهات خود استعفا خواهم داد و جای خود را به فرد لایق تری میدهم باشد که تسکینی باشد برای دل شکسته هواداران و استارت جا انداختن فرهنگ استعفا و پذیرش گناه و اشتباه .

در انتها امیدوارم با پذیرش اشتباه از سوی ما و فهمیدن این موضوع که کس دیگری در این ماجرا به جز ما مقصر نیست ,  افرادی که پنهان شده اند پیدا شوند چون از سلامت آنها خبری در دسترس نیست و موجب نگرانی ما شده است .

مدیر مجموعه فرهنگی – ورزشی آبی پوشان- هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.