از آندو فوتبال آندویی می خواهیم

امیر قلعه نویی در گفت و گویی رادیویی درباره یک نظرسنجی رادیویی که مردم رای به ماندن کادرفنی استقلال داده بودند، گفت: تشکر می کنم از کسانی که به ما رای دادند اما واقعا این نظرسنجی باید در شرایط فعلی گذاشته می شده است؟ ما فقط ۳ امتیاز تا صدر جدول فاصله داریم و این نظرسنجی معنایی ندارد. نمی دانم منظور از ناکامی های اخیر چیست.
وی ادامه داد: دردربی که گل اول پرسپولیس آفساید بوده و بازیکنشان نیز باید اخراج می شده است. خطاهای وسط زمین نیز در دربی خیلی مهم است. اگر گل نوری آفساید گرفته می شد، همه چیز تغییر می کرد.
سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: دیروز مسئول فدراسیون نمی دانست چطور رای دیدار پرسپولیس برگشته است. آیا کسی بررسی کرد که چرا ما با تراکتورسازی با حضور تماشاگران بازی کردیم؟ وقتی قانون گذار تخلف می کند، چه کسی باید رسیدگی کند؟ وقتی داوران اشتباه می کنند،  عسگری خیلی راحت می آید و می گوید که ما نمره قبولی دادیم. اگر اشتباهات انجام نمی شد در سرنوشت تیم و مربی و احساس هواداران تاثیر نداشت؟

وی همچنین با تقاضا از مجری برنامه برای پیگیری ۲ موضوع گفت: یک بحث دوپینگ و دوم نیز بحث نظارت بر داوری ها را پیگیری کنید. جالب اینجاست که بعد از دربی مرا یک جلسه هم محروم کردند. هیچ کس حرکات مرا ندیده بود است و فقط حسن زاده آنرا دیده است. از تاج می خواهم که به این ۲ مساله ورود کند تا تیمهای پایین و بالای جدول از این مسائل ضربه نخورند.
قلعه نویی در ادامه تصریح کرد: من به نکاتی اشاره کردم که فدراسیون جزیره ای اراده می شود. ۲، ۳ نفر در فدراسیون هستند که برای این آقایان کار می کنند و هر بازی که دوست داشته باشند، با تماشاگر است و هر بازی که نخواهند اینطور نیست. حتی رای کمیته استیناف که بسیار باعدالت هستند، را برمی گردانند. بالاخره ما حقانیت خود را در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری می کنیم.
وی در ادامه انتقادات از کمیته انضباطی فدراسیون گفت: اولین امتیازی که از تیمها کسر شد، تیم قلعه نویی بود. چرا قبل از قلعه نویی این کار را نکردید؟ از تاج خواهش می کنم پیگیری کند زیرا از زمانی آمده عدالت در سازمان لیگ حاکم بوده است. همانطور که آذری گفت به نظرم باید اتحادیه فوتبال تشکیل شود و این مسائل را پیگیری کند تا این آقایان نتوانند هر کاری که دوست دارند، انجام بدهند.
سرمربی استقلال افزود: اینها کاری می کنند که استقلال ضربه بخورد و قلعه نویی کنار برود و استقلال نیز با آمدن فرد جدید با جزیره ای که گفتم هماهنگ شود. یک سوال از بهروان و کسرایی بپرسید که من تخلفی در دربی کردم؟ جالب اینجاست که می گویند تخلف قلعه نویی بیرون آمدن از محوطه است. ۹۰ دقیقه جهانبازی یک بار نیامده به من تذکر بدهد، چطور حسن زاده آنرا دیده است؟ اینها از حق و حقوق افراد می گذرند چون آدم های دیگران هستند. اصفهانیان برای داوری ما زحمت می کشد. جامعه داوری ما نیز کاملا پاک است اما باید نظارت بیشتری انجام شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: چرا گل محمدی نباید در بازی ما روی نیمکت باشد. ۳۰ حکم علی من دادند که مثل فیلمهای ابتدای انقلاب است که در همه اش نوشته شده ۳ میلیون و یک جلسه محرومیت. یادی هم بکنیم از شاه حسینی که در دوران حضورش در کمیته انضباطی استقلال داشت و به هیچ کس باج نمی داد.
قلعه نویی در ادامه خطاب به مجری برنامه گفت: هر زمانی که حسن زاده روی خط آمد، من را هم بیاورید تا جواب او را بدهم.
وی درباره احتمال جذب نوری و حاتمی افزود: میلاد نوری و بابک حاتمی نیز مدنظر ما هستند. نکته دیگری بگویم تمام مسئولیت باختهای اخیر را برعهده گرفتم. من قول می دهم آخر فصل کاری کنیم که این مردم خوشحال شوند. در این ۴۲ امتیاز، جبران ۳ امتیاز سخت نیست اگر این مسائل که گفتم به ما ضربه زند.
قلعه نویی با اشاره به وضعیت عنایتی و احتمال معاوضه اش با آندو خاطرنشان کرد: رضا عنایتی مدنظر ما است. نامه نگاری هایی انجام دادیم و به مرزبان هم گفتیم که اگر شرایطش حل شود، به استقلال می آید اما بحث آندو کاملا جداست. صحبتهایی با او و برادرش انجام دادیم. امیدوارم که او بماند و یک فوتبال آندویی برای ما به نمایش بگذارد اما اگر شرایطش مهیا نباشد، می رود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.