از حرف تا عمل؛ فاصله یا فاصله هاست؟

🔹بیش از یک فصل و نیم درگیر فتحی بودیم تا بالاخره از دست خود خلاصی یافتیم، می خواستیم نفسی به آرامی بکشیم که خلیل زاده را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردند، هنوز چند ماه نگذشته بود که اینبار فتح الله زاده با هزار امید و آرزوهای دست نیافتنی بالاخره پس از شش فصل به صندلی و جایگاهی که دوست داشت رسید، وقتی به صندلی دوست داشتنی خود تکیه زد حرفهای بسیاری زد، آنقدر حرفهای خوشحال کننده و امید بخش که واقعا فکر می کردیم لااقل برای مدتی قرار است نفسی به آرامی بکشیم.
🔹هنوز دو هفته از شروع مدیریت ایشان نگذشته بود که به بهانه های مختلف از جمله کسالت و این ویروس کرونا عطای حضور بر روی صندلی دوست داشتنی اش را به لقایش بخشید و برای مدتی به عنوان قرنطینه خانگی دیگر خبری از ایشان نشد.
🔹هنوز در بهت و حیرت این استعفا بودیم و در فکر و خیال آن همه حرفهای امیدوار کننده که باورمان شد نه قرار نیست هوادار با تیم محبوبش حتی برای مدتی کوتاه نفسی به آرامی بکشند، حال چه تا سال ۱۴۰۰ که یکسال دیگر تا رسیدن به آن زمان داریم و چه تا بعد از آن.
🔹پس از رفت و آمدها و استعفاهای فراوان از فتحی و خلیل زاده و فتح الله زاده گرفته تا برخی از اعضای هیات مدیره، دوباره سرپرست موقت یا مدیرعامل تازه ای که او هم در زمان مدیریت و سرپرستی خلیل زاده از باشگاه و سمت خود استعفا داده بود به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد.
🔹احمد سعادتمند نام این شخص است، شخصی که کاری نداریم ۵۰ سال استقلالی است یا بیشتر یا اینکه چه کاره بوده است.. اما مثل همه مدیران و همه افراد گذشته ای که وقتی به تازگی به این منصب می رسند در برنامه های زنده تلویزیونی حضور پیدا می کنند و از کارنامه خود و از برنامه ها و اهداف خود می گویند و در این میان جملات گل و بلبل و خوشحال کننده را یکی پس از دیگری به صف می کنند.
🔹سعادتمند هم پس از فتحی و خلیل زاده و فتح الله زاده، در طی دو و سه فصل گذشته چهارمین سرپرست و مدیرعامل باشگاه استقلال نام گرفت و در مصاحبه اخیر خود از برنامه ها و اهداف خود برای باشگاه استقلال سخن به میان آورد و هوادار مثل همیشه فارغ از هر نام و شخصیتی در گذشته، تمامی آن وعده ها و وعیدهای بی سرانجام و ناتمام مدیران گذشته در خاطرش زنده شد.
🔹با تمام احترامی که به جناب سعادتمند داریم همچنان که به تمامی مدیران گذشته باشگاه محبوبمان از ابتدای ورودشان به باشگاه احترام بسیار قائل بودیم، اما برای هواداران فصل های متمادی است که دیگر گوش شان از این حرف های امیدوار کننده و وعده و وعیدهای گاهی بسیار دور و گاهی حتی بسیار نزدیک اما بی سرانجام پر است.
🔹منظور از بیان این مطلب هرگز بی اعتمادی نسبت به مدیران تازه وارد به باشگاه نیست، منظور از بیان این مطلب این است که هواداران از مدیرانی که با هزار سلام و صلوات به باشگاه استقلال وارد می شوند، تصمیم های عملی می خواهند والا بیان این وعده و وعیدها کاری است که هر شخصی در ابتدای تصدی گری پست مربوطه خود حال چه به عنوان مدیریت یک باشگاه و چه مدیریت آن بخش مربوطه خود به زبان می آورد اما اینکه پس از اتمام زمان تصدی گری مدیریت اش چه دستاوردی را به ارمغان می گذارد تا هواداران و خود باشگاه از آنها راضی باشند و به نیکی تا سالیان سال از آنها یاد کنند امری مهم است که تاکنون حداقل در طی شش فصل گذشته هیچ مدیری نتوانسته با کسب رضایت و خاطره ای خوب و خوش از باشگاه استقلال کنار برود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.