از خودی ها باید بیشتر ترسید

📝 یادداشت هواداری؛
اختصاصی برای سایت و کانال آبی پوشان

🖊 محمود فخرالحاج از قم

جدیدترین موضوع این روزهای ما شده صمد مرفاوی و شده شکایتش به afc و شایعات احتمال حذف استقلال از آسیا..و این داستان همین طور ماه ها به حیات خود در رسانه ها و نشریات و صفحات مجازی و سرزبان مردم و هواداران ادامه داده شد تا به امروز که شنیده شد طلب ۱۳۰میلیونی این مربی به او داده شد تا برگه رضایت از شکایت علیه استقلال را امضاء کند.
حالا در صفحات مجازی بخصوص هواداران آبی صحبت های بسیاری زده می شود با این عنوان که آیا صمد مرفاوی که روزی روزگاری پیراهن آبی استقلال را برتن می کرد و برایش تعصب به خرج می داد و حتی سالیان سال روی نیمکت آبی ها هم به عنوان سرمربی و هم به عنوان دستیار نشسته است این حق را داشت که به خاطر طلب ۱۳۰ میلیونی اش این همه داد و قال راه بیندازد و تیم محبوبش را تهدید به شکایت و حذف از آسیا کند؟ آیا این حق را داشت؟ استقلال همین طوری در فشار است و با نتایجی که ابتدای فصل گرفت مغضوب هواداران شده است و حالا که تازه دارد رنگ آرامش به خود می گیرد و با نتایجش دل هواداران را آرام و خوشحال کرده است بحث شکایت و حذف از آسیا چالشی جدید را در ذهن های آنها بوجود آورد.
ما هم از طرفی به مرفاوی حق می دهیم که دنبال طلبش از استقلال باشد و قرار هم نیست که هیچ بازیکن و مربی ای همین طوری طلب هایشان را به استقلال ببخشند. و اگر بخششی هم از طرف هر یک شد این نشان از مرام و معرفت آنها دارد اما عدم بخشش طلب حتی اگر هم ناچیز باشد موجب بی معرفتی نمی شود..اما این کار مرفاوی که باعث شکایتش به afc شد و خطر حذف استقلال از آسیا هرگز از اذهان هواداران پاک نخواهد شد.
اینکه آیا مرفاوی مقصر است یا مدیران حال حاضر استقلال که حاضر نبودند همین مبلغ ناچیز ۱۳۰ میلیونی را به او بپردازند خودمان هم به درستی نمی دانیم..اما به جز مرفاوی خیلی های دیگری هم هستند که همین مبلغ ناچیز و حتی خیلی بیشتر از این مبلغ را از استقلال طلب دارند و باید فکری به حال آنها هم کرد..این روزها بیشتر از اینکه باید از خارجی ها ترسید که پس از فسخ قراردادشان از طرف استقلال و بیکار ماندن و بازگشت به کشورشان برای دریافت مطالباتشان به فیفا شکایت می کنند باید از خودی ها بیشتر ترسید که بخاطر طلب شان همه یک دفعه ای هجوم می آورند.

تلگرام استقلال

3 دیدگاه برای “از خودی ها باید بیشتر ترسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.