از نامت دفاع می کنیم “استقلال”

🔹به هر شرایط و ترفندی که بود بازی برابر پارس جنوبی را به تاخیر انداختیم تا شاید حال و روز بازیکنان تیم مان بهتر شود، از شلوغ کاری های فدراسیون فوتبال و کمیته پزشکی در طول یک هفته گذشته آنقدر به سطوح رسیدیم که دیگر باورمان شده می خواهند با هر شرایطی که شده این لیگ به پایان برسد.
🔹پس مجبور هستیم با تمام موجودی خودمان حتی بدون یاران اصلی از وریا گرفته تا فرشید باقری و اسماعیلی و زکی پور و قائدی و…و… با یک مشت بازیکن جوان و شاید هم ناشناخته لیگ را ادامه دهیم.
🔹لیگ را با تمام موجودی خودمان که همگی نام استقلال هستند ادامه می دهیم حتی اگر قرار باشد سختی های بسیار دیگری را دوباره در همین ۷ هفته پایانی متحمل شویم.. باز بالاجبار و برای دفاع از نام بزرگ و دوست داشتنی و بسیار ارزشمند استقلال به میدان خواهیم رفت و با تمام توان خواهیم جنگید.
🔹باید با این شرایط ادامه داد هر چند قابل تحمل نباشد، اما باید مطیع قانونی بود که توسط افرادی نوشته شده است که خودشان هرگز در وادی فوتبال نبوده اند، با تمام شرایط و قوانین وضع شده به میدان خواهیم رفت، برای اینکه ثابت کنیم تیم استقلال همیشه یک تیم است، حتی در غیاب ۸ بازیکن اصلی اش، حتی در غیاب ستاره های مصدومش، حتی با بازیکنان ذخیره ای که شاید تا همین هفته ۲۳ به اندازه یک نیمه هم تاکنون نتوانسته بودند عرض اندام کنند و خودشان را نشان دهند.
🔹در یک بازی سخت و نفس گیر برابر تراکتور، با نام استقلال، از نام استقلال دفاع خواهیم کرد و نشان خواهیم داد که حتی با مظلومیت هم مطیع قانون هستیم و نخواهیم گذاشت اوضاع تیم محبوبمان از این که هست سخت تر و بدتر شود.
🔹شاید کسب نتیجه برد و گرفتن سه امتیاز در این شرایط برای بسیاری خنده دار باشد، اما با سلاح عشق و تعصب و مردانگی، فارغ از مسائل فنی خواهیم توانست بهترین نتیجه ای که در خور شأن نام استقلال و هوادارانش است بدست بیاوریم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.