از هوادار مایه نگذارید

✍️ محمود فخرالحاج

🔹خوب می دانید که هوادار واقعی استقلال هیچگاه تیم محبوبش را تنها نگذاشته و نمی گذارد.. این هوادار همیشه یار و همراه تیم محبوبش بوده و هست و این داستان مربوط به دیروز و امروز نیست.. خیلی خوب هم می دانید که هوادار واقعی حتی حاضر است جانش را هم برای تیم محبوبش بدهد.
🔹اما اینکه با یک حساب سرانگشتی می خواهید عدم مدیریت خودتان یا مشکلات درون باشگاه را با بی مسئولیتی خودتان به گردن هوادار بیندازید و دست یاری به سمت هوادار دراز می کنید این اوج وقاحت و اوج پر رویی است.. (هر چند دوست نداشتیم از این عبارت استفاده کنیم اما این متن را نه به عنوان نویسنده ورزشی بلکه به عنوان قلم یک هوادار می نویسیم پس هیچ خرده ای بر آن نیست).
🔹بدهی های انباشته شده را باید کسانی پاسخگو باشند که آنها را ساختند و از مدیری به مدیر دیگر پاس دادند، بدهی های چند هزار دلاری یا چند میلیاردی و سنگین را باید کسانی پرداخت کنند که باشگاه استقلال را مالک می دانند و هوادار را محرم نمی دانند.
🔹پس لطفا از هوادار مایه نگذارید هر چند خوب هم می دانید که هوادار واقعی که در سرما و گرما چه با وسیله و چه بدون وسیله با بلیط های گران قیمت خودش را به استادیوم برساند تا تیم محبوبش تنها نباشد و قسمتی از سکوهای آزادی را پر می کند حاضر است به اندازه همان مبلغ بلیط یا حتی بیشتر به باشگاه محبوبش کمک کند تا بدهی ها کم و کمتر شود تا تیم محبوبش از مسابقه ای یا رویدادی محروم نشود اما… .
🔹اما قبل از اینکه بخواهید از هوادار مایه بگذارید خوب فکر کنید که خودتان چگونه می توانید از بار این بدهی ها بکاهید، خودتان با فکر مدیریتی فعال و باتجربه و با سابقه تان ببینید که چطور می توانید از این بدهی های انباشته شده کمی کم کنید تا هوادار به جای اینکه هی آه و حسرت بکشد و مدیریت تان را ناکارآمد و ناکاربلد خطاب کند و آرزوی رفتن شما را داشته باشد از داشتن چنین مدیریتی به خود ببالد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.