استارت پرقدرت نکونام با استقلال

استقلال در هفته نخست لیگ برتر در آبادان، با ارائه یک نمایش کاملا برتر و دیدنی، با سه گل از سد میزبان خود، صنعت نفت، گذشت و برای دیگر رقبای قهرمانی خط و نشان کشید.

 ورزشگاه: تختی آبادان/ ۵ هزار تماشاگر

گروه داوری: موعود بنیادی‌فرد/ کمک‌ها: محمدرضا منصوری، قهرمان نجفی؛ داور چهارم: میثم حیدری/ ناظر: ایرج نظری

ترکیب صنعت نفت:
فهد طالب، میثم تهی‌دست، عباس قاسم، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری عقیل طلیلی(۶۸)، طالب ریکانی صادق صادقی بابا احمدی(۶۸)، حسین شنانی، احمد شریعت‌زاده فاخر تهامی(۶۲)، علی یوسف
سرمربی: عبدالله ویسی

 

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس حسین زواری (۹۰)، مهدی مهدی‌پور مهرداد محمدی(۷۵)، آرش رضاوند، جعفر سلمانی پیمان بابایی(۸۱)، کوین یامگا سبحان خاقانی (۷۵) و ارسلان مطهری آرمان رمضانی (۸۱)
سرمربی: جواد نکونام

اخطارها :

استقلال: محمدحسین مرادمند (۵) ابوالفضل جلالی (۹۰+۹)

صنعت نفت: میثم تهی دست (۸۸) امیرمحمد پناهی فاخر تهامی (۹۰+۹)

⚽️ شرح گل:

صنعت نفت صفر – استقلال یک (دقیقه ۳۰: آرش رضاوند): پرتاب اوت بلند ابوالفضل جلالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافع صنعت نفت همراه شد و آرش رضاوند در میان تعداد زیادی از بازیکنان حریف صاحب توپ شد و با یک شوت روی پای دیدنی، دروازه فهد طالب را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

صنعت نفت صفر – استقلال ۲ (دقیقه ۴۶: ارسلان مطهری): استقلال در همان ابتدای نیمه دوم موفق شد دروازه حریف را باز کند. ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری همراه شد و این بازیکن توانست به زیبایی هر چه تمام‌تر، دروازه فهد طالب را باز کند.

صنعت نفت صفر – استقلال ۳ (دقیقه ۵۸: صالح حردانی): با تکل خوب ارسلان مطهری و قطع توپ این بازیکن، صالح حردانی از میانه‌های میدان صاحب توپ شد و پس از یک حرکت انفرادی دیدنی و عبور از میان بازیکنان میزبان، وارد محوطه جریمه شد که شوت زمینی او به گوشه دروازه رفت تا گل سوم آبی پوشان اینگونه به ثمر برسد.

 

لحظات حساس:

دقیقه ۵: صنعت نفت روی یک ضدحمله و پاس در عمق در آستانه خلق یک موقعیت بود که مرادمند بازیکن میزبان را سرنگون کرد و یک کارت را به جان خرید.

دقیقه ۸: ارسال کرنر مهدی‌پور با ضربه سر مرادمند همراه شد که در شلوغی درون محوطه جریمه، توپ توسط مدافعان صنعت نفت دور شد.

دقیقه ۱۶: روی حرکت خوب و انفرادی یامگا، این بازیکن از سمت چپ سلمانی را راه انداخت و ارسال این بازیکن با ضربه سر ارسلان مطهری پشت نقطه پنالتی همراه شد که فهد طالب کار سختی برای مهار آن نداشت.

دقیقه ۳۸: احمد شریعت‌زاده در محوطه جریمه و پس از تعلل حردانی و جلالی، از میان این دو بازیکن عبور کرد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: بازیکنان صنعت نفت فرصت بسیار خوبی داشتند که شوت محکم شنانی را ابوالفضل جلالی به شکل تماشایی و با ضربه سر از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه ۷۱: شلیک روی پا و دیدنی تهیدست را سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی دفع کرد تا دروازه‌اش همچنان بسته بماند.

دقیقه ۷۵: علی یوسف در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که شوت فنی او را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۹۰: ضربه بهمئی پس از برخورد به یکی از مدافعان استقلال ارتفاع گرفت و حسینی به سختی و از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید و مانع از گلزنی حریف شد.

دقیقه ۴+۹۰: حرکت دیدنی دیگر از ابوالفضل جلالی و ارسال او به روی دروازه، با ضربه روی پا و محکم رمضانی همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.