استراماچونی هم برای استقلال سرمربی نشد

#اختصاصی_آبی_پوشان

🖌 استراماچونی هم برای استقلال سرمربی نشد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹هر چه صبر کردیم به هیچ نتیجه ای نرسید و به طور حتم هر چه بیشتر صبر کنیم هیچ اتفاق خوشایندی قرار نیست اتفاق بیفتد.
🔹هر چه صبر کردیم و جلسات یکی پس از دیگری، ایمیل ها یکی پس از دیگری و جلسات در ترکیه و دوحه برگزار شد و هیچ اتفاق خوشایندی رخ نداد دیگر وقت و فرصت برای از دست دادن نداریم.
🔹تا کمتر از دو هفته دیگر باید نیم فصل دوم لیگ را آغاز کنیم، بازیهای بسیار سخت و مهمی در پلی آف آسیایی پیش رو داریم و بازی مهم دیگر در جام حذفی برابر سپاهان.
🔹اگر قرار باشد همین طور امروز و فردا کنیم و منتظر بازگشت سرمربی ایتالیایی باشیم مطمئنا راه به جایی نخواهیم برد.. وقتی خود سرمربی قرار نیست همراه با وکلا و مدیر برنامه های خود رودر روی مسئولان باشگاه بنشیند و یکبار برای همیشه به توافق اساسی برسد پس چه سود هی امروز و فردا کردن؟
🔹از امروز صبح هم برای استقلال و هواداران روز تازه ای است که باید به فکر تیم خودمان باشیم.. هر چقدر در این ۲۲ روز صبر کردیم و منتظر بازگشت شدیم راه به جایی نبردیم و از امروز صبح روزی از نو را شروع می کنیم و منتظر روزی از خدای خوبمان هستیم.
🔹اگر قرار بر بازگشت استراماچونی بود، سنگ آخر را هم زدیم و انگاری این خود استراماچونی است که از این پس دوست ندارد به ایران و تیم استقلال برگردد.
🔹هوادار بیشتر از هر فرد دیگری خسته شده است، انتظار کشیدن آنقدر سخت است حتی بیشتر از آنهایی که در حال مذاکره هستند.
🔹اگر رحمان رضایی واسطه این مذاکره نبود و حرفهای امروزش را نمی شنیدیم و نمی خواندیم شاید باز باور نمی کردیم و پیش خود خیال می کردیم که هیات مدیره دارند از خودشان حرف می زنند و باز هنوز باور نمی کردیم حرفهایشان را.
🔹اما وقتی رحمان رضایی بخشی از مذاکره دو سه روز اخیر در دوحه را تشریح کرد باور کردیم که دیگر حرف آخر همین امشب باید مشخص شود.. یا استراماچونی با یک قرارداد جدید به ایران و تیم استقلال برمی گردد یا اینکه باید برای همیشه قید او را بزنیم و به دنبال یک سرمربی جدید بگردیم.
🔹به طور حتم برای جستجو و یافتن یک سرمربی باید زمان دیگری را هم صرف کنیم و این به آن معنی است که باید یک زمان بیشتری را هم برای پیدا کردن سرمربی جدید از دست بدهیم.
🔹این زمان ۲۲ روزه برای راضی کردن و مذاکره دوباره با استراماچونی زمان کمی نبود که هواداران صبر و حوصله کردند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.