استعفا و برکناری های تکراری که دردی دوا نکرده است

✍️ محمود فخرالحاج

🔹شعار همیشگی ما هواداران هم همین بوده است که مسؤولی که در خود توانایی حل مشکلات و ارائه خدمات ندارد و به جای اینکه مشکلی از روی مشکلات کم کند و بردارد بر مشکلات اضافه می کند برکناری و استعفایش لازم و واجب است و اگر بی اعتنا به شعارها و درخواست ها و اعتراض های هواداران همچنان با گستاخی و بی اعتنایی روی صندلی مسئوولیت خود بنشیند هم به خودش خیانت کرده است و هم به باشگاه و هم به هواداران استقلال.
🔹هر چند دوست نداریم که این همه تغییر و تحول در رأس باشگاه انجام شود همان گونه که در طول هفت فصل گذشته ۷ مدیرعامل آمدند و رفتند، اما گاهی تاریخ مصرف و حضور یک مدیر با عملکردش به پایان می رسد و خود به وضوح مشخص و معلوم می شود.
🔹اما در طی هفت فصل گذشته ثابت شده که تنها تغییر افراد دردی از مشکلات درمان نمی شود و تنها نام ها و شخصیت ها تغییر می کنند، از افشارزاده و افتخاری و فتح الله زاده گرفته تا فتحی و خلیل زاده و امروز سعادتمند.
🔹اما بدهی ها همچنان پا برجاست و هر فصل بر بدهی های گذشته افزوده می شود، شکایت ها همچنان سرازیر می شوند، ستاره های تیم هر فصل فراری داده می شوند، کسی دلش به حال نیمکت نمی سوزد و فصل ها خبری از یک سرمربی بزرگ و کاربلد و موفق و کارنامه دار نیست.
🔹تا زمانی که راه حلی برای کم کردن مشکلات و حل آنها نشود، برکناری و استعفای هر مدیری و آمدن یک مدیر دیگر و ادامه دار شدن همان مشکلات، هیچ فایده ای ندارد که ندارد که ندارد.
🔹ما هم از همین می ترسیم که اگر امروز سعادتمند را برکنار کنند، آیا تضمینی است که فردی دلسوزتر، کاربلدتر و موفق تر از او و فتحی و افتخاری و…و… روی صندلی مدیریت باشگاه بنشیند یا باید باز هم شاهد اسم های دیگر باشیم بدون تغییر اساسی در حل مشکلات؟!!!

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.