استقلالیها فردا به تشویق تراکتور سازی می روند

مسئول کانون هواداران باشگاه استقلال گفت: با توجه به اهمیت برد و باخت پرسپولیس در بازی فردا جمعی از هواداران استقلال به حمایت از تراکتورسازی به آزادی می روند.
غلامرضا سعادتی درباره اینکه شنیده می شود تعدادی از طرفداران استقلال در حمایت از تیم تراکتورسازی فردا به ورزشگاه آزادی خواهند رفت اظهار داشت: از آنجا که نتیجه بازی فردا تاثیر مستقیم در شرایط بالای جدول دارد و برد یا مساوی تراکتور می تواند برای هواداران استقلال خوشایند باشد و از سویی امیر قلعه نویی هم مربی سابق استقلال بوده تعدادی از هواداران ما می خواهند فردا برای حمایت از این تیم به آزادی بروند.
وی افزود: زمانی که متوجه تمایل تعدادی از لیدرهایمان شدیم به رغم اینکه طرفداران تراکتور در دو بازی جام حذفی و لیگ برتر با هواداران استقلال در تبریز برخورد خوبی نداشتند اما با توجه به اینکه سرمربی تراکتورسازی یک استقلالی است هواداران استقلال می خواهند فردا در حمایت از تیم امیر قلعه نویی برای پیروزی مقابل پرسپولیس به تشویق تراکتورسازی بپردازند. البته شاید خود من هم فردا برای حمایت از تراکتورسازی به آزادی بروم.
مسئول کانون هواداران باشگاه استقلال در این باره که آیا این موضوع با مخالفت مسئولان باشگاه استقلال مواجه می شود یا نه گفت: این یک اتفاق داوطلبانه است که تعدادی از طرفداران استقلال و علاقه مندان به امیر قلعه نویی چنین تصمیمی گرفته اند. اگر غیر از این بود باشگاه در این باره بیانیه صادر می کرد ولی این اقدام موضع رسمی باشگاه نیست و هیچ الزامی هم در آن برای طرفداران استقلال وجود ندارد. هرکس دوست داشته باشد می تواند فردا به ورزشگاه آزادی برود و تراکتورسازی را تشویق کند.
سعادتی تاکید کرد: تحلیل ما این است که با توقف پرسپولیس مقابل تراکتور و پیروزی در بازی این هفته استقلال مقال پدیده مسیر برای رسیدن به قهرمانی استقلال هموارتر می شود. این تحلیل ها سبب شده تا هواداران استقلال چنین تصمیمی بگیرند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.