استقلالی که به استقلال رسید

🔹بیش از دو ماه از رفتن استراماچونی می گذرد و استقلال با سرمربی جدید خود همچنان به راه خودش ادامه می دهد.
🔹هواداران هنوز آن یکماه کابوس وار بین رفتن و بازگشت احتمالی استراماچونی را از یاد نخواهند برد حتی در زمانی که تیم محبوبشان در حال کسب بهترین نتایج خود است.
🔹استقلال پس از رفتن سرمربی ایتالیایی خود قبل از تعطیلات سه بار به میدان رفت و پس از تعطیلات دو بازی آسیایی و یک بازی لیگ برتری را پشت سر گذاشت و چهار برد و یک تساوی و یک شکست حاصل کارش شد.
🔹هواداران از کسب نتایج امیدوار کننده و صعود از مرحله پلی آف آسیایی و با یک بازی کمتر نزدیک به صدر جدول قرار دارد خوشحال هستند.
🔹استقلال توانست با تمام اتفاقات تلخ و ناراحت کننده و غیر قابل باوری که برایش رخ داد همچنان استقلالیت خودش را حفظ کند و بزرگترین تلفات خود را از دست دادن سرمربی اش بداند.
🔹هنوز ستاره هایش را در اختیار دارد و سبک بازی اش را تغییر نداده است.
🔹همچنان بازیهایش را پرگل پیروز می شود، زیبا و شاداب و لذت بخش بازی می کند و همچنان هوادار را خشنود و امیدوار نگه داشته است.
🔹این روزهای شاداب و بردهای متوالی موضوع جدیدی برای هواداران آبی نیست و در طی فصل های گذشته چه دوره سرمربیگری منصوریان چنین بردهای سریالی و پرگل را تجربه کرد اما در پایان فصل در عرض سه چهار هفته همه چیز تغییر کرد.
🔹همچنان در زمان شفر هم این بردهای سریالی حتی با رکورد یک نیم فصل ادامه دار شد اما در پایان فصل و تنها در عرض چند هفته همه چیز نقش برآب شد و موجب اخراج ایشان هم شد.
🔹اگر قرار است هواداران این فصل را مشابه فصل های گذشته نبینند تنها و تنها تداوم این بردها تا هفته آخر فصل است.
🔹قرار نیست این بردها تنها تا سه چهار هفته پایانی ادامه داشته باشد و در زمانی که باید حاصل کار خودش را ببیند در عرض سه چهار هفته همه چیز را از دست داده ببیند.
✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.