استقلال از جام حذفی کنار رفت

استقلال در جام حذفی مقابل مس رفسنجان شکست خورد و حذف شد .

 

شرح گل ها:

مس رفسنجان یک – استقلال صفر (دقیقه ۲۴: محمدمهدی محبی): پس از یک و دوی سعید واسعی با فرشید باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به راحتی دروازه آبی‌ها را باز کرد.

مس رفسنجان ۲ – استقلال صفر (دقیقه ۶۷: منتظر محمد): روی یک پاس در عمق و در شرایطی که منتظر محمد در شرایط آفساید بود، اما کمک داور به اشتباه تصمیم به ادامه بازی گرفت و این بازیکن در مصاف تک به تک با حسینی، با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر کاپیتان آبی‌ها عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

لحظات حساس:

دقیقه ۴: سجاد شهباززاده روی اشتباه مدافعان استقلال، در پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: ارسال جعفر سلمانی به درون محوطه جریمه با ضربه سر مرادمند همراه شد که در ادامه لک با مدافع پیش تاخته آبی‌ها برخورد کرد و داور یک ضربه پنالتی برای استقلال اعلام کرد. صالح حردانی پشت این توپ ایستاد که حامد لک موفق شد این ضربه را مهار کند.

دقیقه ۱۹: پاس در عمق منتظر محمد پیش از رسیدن به مهاجمان مس، نصیب حسینی شد و سنگربان آبی‌ها با یک تکل، توپ را دور کرد.

دقیقه ۲۹: ارسال بازیکنان مس از سمت چپ به روی دروازه با تعلل و اشتباه مدافعان استقلال همراه شد که این خطر توسط مدافعین دور شد.

دقیقه ۳۸: روی اشتباه چشمی، توپ به محبی رسید که شوت این بازیکن را حسینی دفع کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال سلمانی به روی دروازه به صورت ناقص دفع شد که در ادامه شوت محکم و روی پای سیلوا به یکی از بازیکنان حاضر در محوطه جریمه برخورد کرد.

دقیقه ۴۴: روی پاس در عمق دیدنی صالح حردانی، رامتین سلیمان‌زاده با یک تکل توپ را قطع کرد که ضربه او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه ۴۷: ارسال کرنر جلالی با ضربه سر سیلوا از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: شوت محکم و روی پای امید حامدی‌فر را حامد لک به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۶۳: محبی بهترین فرصت ممکن برای رسیدن به گل دوم را از دست داد. حسن جعفری از زمین خود یک ضربه کاشته را به پشت مدافعان استقلال انداخت که محبی با استفاده از تعلل سیلوا ضربه اش را زد که سیدحسین حسینی با پا و به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۸۰: امید حامدی‌فر با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی دروازه مس را تهدید کرد که شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: روی ارسال جلالی، توپ از دستان لک خارج شد و سیلوا در ادامه دروازه مس را باز کرد، ولی داور به دلیل خطای سهرابیان به روی لک، این گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۲+۹۰: مس رفسنجان صاحب یک فرصت دیگر شد که باز هم حسینی ضربه محبی را با پا مهار کرد و در برگشت نیز شوت ترکمان به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۹۰: شوت محبی را باز هم حسینی مهار کرد.

دقیقه ۶+۹۰: شوت راه دور مهرداد محمدی با واکنش حامد لک راهی کرنر شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.