استقلال در اولین دیدار دوستانه با ۵ گل به برتری رسید

تیمهای بزرگسالان و امید استقلال در دیداری دوستانه در حضور ۴ هزار تماشاگر در کمپ حجازی  به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم استقلال موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر به برنری برسد . برای استقلال در این دیدار کاوه رضایی دو گل و فرشید باقری و وریا غفوری و میثم مجیدی هرکدام یک گل به ثمر رساندند .

این اولین بازی تدارکاتی استقلال منصوریان بود که با برد قاطع این تیم به پایان رسید .

استقلال

نحوه به ثمر رسیدن گلها :

گل اول
اشتباه مدافع امیدها، باعث شد رضایی با دروازه بان تک به تک شود. او توپ را از روی سر دروازه بان عبور داد تا اینکه غفوری از راه رسید و با یک ضربه روی پا دروازه خالی را باز کرد.
گل دوم
رضایی در سمت راست، توپ را به غفوری سپرد. ارسال غفوری را افشین روی تیر دوم با یک استپ سینه برای رحمانی مهیا کرد. رحمانی بعد از کنترل توپ و دریبل یک بازیکن اقدام به شوتزنی کرد. ضربه او به مدافع حریف خورد و جلوی پای رضایی افتاد تا او از درون محوطه ۵/۵ متر گل بزند.
گل سوم
فرشید باقری در میانه های زمین توپ را تصاحب کرد. از یکی، دو بازیکن حریف گذشت و روی خط طولی پاس رو عقب داد. کاوه رضایی توپ را درون محوطه جریمه کنترل کرد و سپس با یک ضربه دقیق گل دوم خودش را زد.
گل چهارم
ارسال کرنر بختیار رحمانی را بعد از عبورش از عظیم گوک و زودتر از حاج محمدی، باقری با یک ضربه سر از حوالی محوطه ۵/۵ متر وارد دروازه کرد.
 گل پنجم

ارسال یک کرنر و ضربه سر میثم مجیدی به زیبایی به گل پنجم تبدیل شد.

گلهای بازی استقلال و امید استقلال را در کانال تلگرام آبی پوشان میتوانید ببینید .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.