استقلال باید پنالتی زن اول داشته باشد

🖌 فدای سرت وریا
اما استقلال باید پنالتی زن اول داشته باشد

✍️ محمود فخرالحاج

🔹شکست برابر الاهلی عربستان در صورتی که می شد با گل شدن آن پنالتی و اعلام گل سالم ارسلان به یک برد شیرین تبدیل شود باور کردنی نبود.
🔹وریا پنالتی که می توانست با تبدیل اش به گل بازی را به تساوی و سپس به برد تغییر دهد همه چیز به یکباره خراب شد.
🔹آری ما هم مثل آقا فرهاد به وریا می گوییم که فدای سرت کاپیتان.. وریا برایمان گل های حساسی زده که خراب کردن یک پنالتی هرگز نمی تواند از ارزش هایش کم کند.
🔹اما وقتی می بینیم که طی چند فصل گذشته تعداد پنالتی هایی که توسط بازیکنان خراب شده بسیار است تاسف می خوریم و نگران می شویم.
🔹چرا تیم استقلال نباید یک پنالتی زن اول و حرفه ای داشته باشد؟ چرا یک بازی باید فرشید اسماعیلی پنالتی بزند، یک بازی علی کریمی و یک بازی وریا غفوری و یک بازی…
🔹در یک دهه گذشته آبی پوشان پنالتی زن های قهاری داشته که کمتر در بازی ها تغییر می کردند و تعداد خراب کردن پنالتی هایشان بسیار به ندرت و بعید بود.. از جمله محمد نوازی و مهدی هاشمی نسب و… .
🔹اما وقتی در طول چند فصل گذشته می بینیم که پنالتی های حساسی در دربی و در مراحل حذفی و در لیگ قهرمانان آسیا از دست می دهیم بیشتر باعث تاسف و نگرانی مان را فراهم می کند.
🔹شاید بتوان یکی دو بازی بگوییم که فدای سر فرشید اسماعیلی که پنالتی را خراب کرد بخاطر گل های حساسی که در گذشته برای استقلال به ثمر رسانده، شاید بگوییم که فدای سر وریا که این پنالتی را خراب کرده بخاطر اینکه کاپیتان تیم مان است و تعصب اش با یک پنالتی کم نمی شود اما…
🔹اگر قرار باشد همین طور بهترین فرصت های گلزنی مان را از روی نقطه پنالتی از دست بدهیم دیگر نمی توانیم به این راحتی فدای سرت ها را سر دهیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.